REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Lidl i Biedronka wydały ponad 8 mln zł na reklamy w tydzień

  • dlahandlu.pl
  • Autor: dlahandlu.pl
  • Data: 10-02-2015, 12:33

Według danych firmy Nielsen sieć Biedronka rozpoczęła luty z wydatkami na reklamę w telewizji na poziomie 4 780 465 zł. O 1 492 145 zł mniej przeznaczył na ten cel Lidl. W badanym okresie (26 .01 - 01.02.) obie marki wydały na reklamę 8 068 785 zł.

REKLAMA

Biorąc pod uwagę trzy ostatnie tygodnie Biedronka przeznaczyła na teklamę telewizyjną 13 027 939 zł, a sieć Lidl - 10 936 840 zł.

Wydatki są podawane według oficjalnych cenników stacji TV.

Według ostatniego raportu IMM pierwsza trójka największych reklamodawców wśród działających w Polsce supermarketów, hipermarketów, dyskontów i sklepów convenience nie zmieniła się od czerwca. Liderem pozostaje Lidl, który wg oficjalnych cenników netto bez uwzględnienia rabatów, w czwartym kwartale 2014 roku przeznaczył na emisję reklam 87,7 mln zł. To niemal 30 mln zł więcej, niż druga na liście Biedronka.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 247) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH