Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

Lidl i Biedronka wydały w marcu na reklamę tv więcej niż rok temu

Według danych Nielsena, w marcu 2018 roku sieć handlowa Lidl Polska wydała na reklamę telewizyjną 66,75 mln zł wobec 44, 64 mln zł wydanych w marcu 2017 roku.

Lidl i Biedronka wydały w marcu na reklamę tv więcej niż rok temu
Fot. shutterstock

Firma Jeronimo Martins, właściciel sklepów „Biedronka” wydała na reklamę telewizyjną w marcu 29, 91 mln zł wobec 26, 68 mln zł wydanych na ten cel w styczniu 2017 roku - informuje Nielsen.

Podane kwoty wydatków na reklamę telewizyjną uwzględniają wartość brutto, czyli bez ewentualnych rabatów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Lidl RSS ALERT    /    Biedronka RSS ALERT    /    sieci handlowe RSS ALERT    /    Nielsen RSS ALERT    /    wydatki na reklamę RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.90.204.233
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.