Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Lidl i Biedronka wydały w marcu na reklamę tv więcej niż rok temu

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 05-04-2018, 10:56
Lidl i Biedronka wydały w marcu na reklamę tv więcej niż rok temu
Fot. shutterstock

Według danych Nielsena, w marcu 2018 roku sieć handlowa Lidl Polska wydała na reklamę telewizyjną 66,75 mln zł wobec 44, 64 mln zł wydanych w marcu 2017 roku.

Firma Jeronimo Martins, właściciel sklepów „Biedronka” wydała na reklamę telewizyjną w marcu 29, 91 mln zł wobec 26, 68 mln zł wydanych na ten cel w styczniu 2017 roku - informuje Nielsen.

Podane kwoty wydatków na reklamę telewizyjną uwzględniają wartość brutto, czyli bez ewentualnych rabatów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (9 901) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane