Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Lidl i Biedronka z wyższymi wydatkami na reklamę TV

Według danych Nielsena w październiku 2018 r. Biedronka wydała na reklamę telewizyjną 43 34 mln zł wobec 23 87 mln zł wydanych w październiku 2017 roku.

Lidl i Biedronka z wyższymi wydatkami na reklamę TV
Fot. shutterstock

Sieć handlowa Lidl Polska wydała we wrześniu 2018 roku 61 22 mln zł na reklamę telewizyjną wobec 41 68 mln zł wydanych w 2017 roku. 

Przypomnijmy, Biedronka wydała we wrześniu 2018 r. 38, 29 mln zł na reklamę telewizyjną wobec 31,78 mln zł wydanych w 2017 roku, a Lidl  wydał we wrześniu 2018 r. 76, 68 mln zł wobec 55, 99 mln zł wydanych we wrześniu 2017 roku.

Podane kwoty wydatków na reklamę telewizyjną uwzględniają wartość brutto, czyli bez rabatów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Lidl RSS ALERT    /    Biedronka RSS ALERT    /    Nielsen RSS ALERT    /    handel RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.234.228.185
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.