Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Lidl i Rossmann wydają na reklamę po 6 mln zł tygodniowo

  • dlahandlu.pl
  • Autor: dlahandlu.pl
  • Data: 23-06-2017, 10:07

Według danych Nielsena, w drugim tygodniu czerwca sieć Lidl przeznaczyła na reklamę telewizyjną 6 243 170 zł a Rossmann 6 180 638 zł.

Tydzień wcześniej Lidl wydał podobną kwotę - 6 842 847 zł. Wtedy w zestawieniu marek z największymi wydatkami zabrakło Rossmanna, ale pojawiły się Biedronka (6 195 342 zł) oraz Tesco (4 455 493 zł).

Trzy tygodnie wcześniej (29 maja - 4 czerwca) sieć Lidl przeznaczyła na reklamę w telewizji 4 783 976 zł, czyli prawie o połowę mniej niż tydzień wcześniej (9 300 355 zł). Biedronka wydała 4 488 722 zł (8 912 483 zł tydzień wcześniej).

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 973) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH