Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

Lidl: Klienci są coraz bardziej otwarci na nowe smaki

Naszym celem jest oferowanie klientom szerokiej gamy produktów w atrakcyjnych, niskich cenach. Chcemy, by nasz asortyment nieustannie wzbudzał zainteresowanie klientów, dlatego wciąż go rozszerzamy, zmieniamy, dostosowujemy do istniejących trendów na rynku - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Aleksandra Robaszkiewicz, Communications Manager Lidl Polska.

Lidl: Klienci są coraz bardziej otwarci na nowe smaki
fot. shutterstock

Rośnie siła nabywcza polskich konsumentów, a wraz z nią następuje proces tzw. premiumizacji, czyli wzrost zainteresowania konsumentów produktami lepszej jakości. Czy sieci handlowe zauważają to zjawisko?

- W naszej ofercie posiadamy produkty marek własnych oraz producenckich. Nie różnicujemy naszych produktów ze względu na klasę – dbamy o to, by cały nasz asortyment był wysokiej jakości oraz był sprzedawany w atrakcyjnej, niskiej cenie. Nieustannie obserwujemy naszą ofertę i zmieniamy ją tak, by była różnorodna. Zauważamy, że nasi klienci są coraz bardziej otwarci na nowe smaki oraz są zainteresowani nowymi produktami. W sklepach naszej sieci popularnością cieszą się np. egzotyczne owoce i warzywa, owoce morza, makarony warzywne, sery pleśniowe czy burrata - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Aleksandra Robaszkiewicz, Communications Manager Lidl Polska.

- Ponadto oferujemy szeroki asortyment BIO artykułów spożywczych, produkty niezawierające glutenu, laktozy czy te stworzone z myślą o weganach i wegetarianach. Regularnie organizujemy również tygodnie tematyczne, podczas których klienci mogą zasmakować produktów z różnych części świata np. herbaty matcha w trakcie Tygodnia Azjatyckiego, syropu klonowego podczas Tygodnia Amerykańskiego czy włoskiej kiełbasy salami w Tygodniu Włoskim - dodaje.

Lidl ma również markę Deluxe, pod którą pojawiają się produkty spożywcze premium. - W okresie przedświątecznym w naszej ofercie pojawiają się artykuły spożywcze marki Deluxe. Obecnie w naszej ofercie dostępne są m.in. mrożone krewetki białe z sosem, szwajcarska suszona wołowina, halibut niebieski w plastrach, kiełbasa salami wieprzowa z dziczyzną czy tuńczyk w oliwie. W ofercie posiadamy również m.in. włoskie kawy takie jak Pellini, Lavazza, Segafredo oraz cejlońską herbatę Basilur - mówi Aleksandra Robaszkiewicz.

- Wysokiej jakości asortyment oferujemy także za pośrednictwem strony WinnicaLidla.pl – platformy do rezerwacji win, piw i innych alkoholi. Klienci mogą znaleźć tam np. whisky – Johnnie Walker Blue Label, wino Saint-Émilion Grand Cru AOC, Virginie De Valandraud czy piwo trapistów – La Trappe Quadrupel Oak Aged. Ponadto we współpracy z marką Wittchen sprzedajemy torebki oraz galanterię skórzaną. W naszych sklepach czasowo dostępny jest również zestaw porcelany „Maria Teresa” od polskiej firmy Chodzież czy komplet sztućców Gerlach – marki z ponad 250-letnią tradycją - dodaje. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Lidl RSS ALERT    /    produkty premium RSS ALERT    /    handel RSS ALERT    /    Aleksandra Robaszkiewicz RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.212.239.56
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.