REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Lidl kończy przed czasem niefortunną promocję

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 09-11-2016, 09:32
Lidl kończy przed czasem niefortunną promocję
Fot. shutterstock

Lidl wycofuje się z promocji, która wystartowała 27 października i miała potrwać do 30 listopada. Akcja o nazwie "Sprytnie i tanio kupować marki Lidla! Absolutna satysfakcja lub zwrot pieniędzy" spowodowała - jak donosili mediom internauci - że klienci Lidla zwracali "całe wózki pustych opakowań" za setki złotych.

REKLAMA

Zgodnie z promocją "Sprytnie i tanio kupować marki Lidla! Absolutna satysfakcja lub zwrot pieniędzy", każdy klient miał możliwość kupienia produktu marki własnej Lidla niejako "na próbę". Jeśli nie był zadowolony z jego jakości, mógł go zwrócić, nawet po całkowitym (!) zużyciu i otrzymać pełny zwrot pieniędzy. 

Jak donosiła autorka bloga wroclawskiejedzenie.pl: "Ludzie robią zakupy na 1000 zł, wypakowują towary w domu, a na drugi dzień przyjeżdżają do sklepu z koszykiem wypchanym pustymi pudełkami".

Media donosiły także o wielkich kolejkach w sklepach Lidl. Na oficjalnym fanpage'u Lidla zdenerwowani klienci również oburzali się na skutki promocji w postaci bardzo dużych kolejek osób, które oddawały puste opakowania. Jedna z osób pisała m.in. "Nie ma szans na normalne zakupy, bo kolejka stoi jak sklep długi.". 

Lidl przesłał do mediów oficjalne stanowisko, w którym informuje o zakończeniu tej fazy promocji.

"Podjęliśmy decyzję o zakończeniu z dniem 8 listopada 2016 r. promocji objętej „Zasadami zwrotów produktów marek własnych Lidla (artykułów spożywczych, chemicznych i kosmetyków)”. Przyczyną tej decyzji są przypadki wykorzystywania promocji wbrew jej celom. Niemniej jednak chcielibyśmy podziękować wszystkim klientom, którzy testowali nasze marki własne i dzielili się z nami swoimi opiniami za pośrednictwem Biura Obsługi Klienta. Oczywiście wszyscy Klienci, którzy dokonali zakupów przed dniem zakończenia akcji nadal mogą korzystać z uprawnień wskazanych w jej Zasadach w odniesieniu do produktów wcześniej nabytych. W przyszłości, długofalowo będziemy rozwijać udogodnienia w zakresie zwrotów Produktów marek Lidla oraz nowych konceptów promocyjnych" - czytamy w oświadczeniu.

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Ivy 10-11-2016, 13:37:
Jestem zaskoczona jak można było w ogóle wpaść na pomysł przeprowadzenia podobnej akcji w Polsce, znając naszą mentalność. Ale za straty zapłacą pewnie dostawcy...

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (29 616) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 219)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH