Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Lidl na na Przystanku Woodstock sprzedał 500 tys. sztuk pieczywa

  • Autor: www.portalspozywczy.pl/PR
  • Data: 19-07-2016, 13:40
Lidl na na Przystanku Woodstock sprzedał 500 tys. sztuk pieczywa
fot. Lidl

Lidl już po raz szósty przygotował Rockową Wyspę na Przystanku Woodstock. Na jej terenie powstał sklep ze specjalnie przygotowanym asortymentem, a także strefa Chillout. W tym roku sprzedano blisko 500 000 sztuk pieczywa. Festiwalowicze chętnie sięgali także po owoce oraz napoje.

Możliwość zakupu świeżych produktów i rozrywka na najwyższym poziomie – to przyciąga uczestników Woodstocku na Rockową Wyspę Lidla. Sieć sklepów po raz kolejny stanęła na  wysokości zadania oraz zapewniła wszystkim uczestnikom dostęp do najbardziej potrzebnych artykułów spożywczych, higienicznych, kosmetyków, karimat, śpiworów oraz cieplejszych tekstyliów.

„Jak w poprzednich latach, największą popularnością cieszyło się chrupiące pieczywo prosto
z pieca - w tym roku sprzedaliśmy około 500 000 sztuk. Hitem Festiwalu stały się bułki kajzerki, croissanty, ciastka czekoladowe, hot–dogi i zapiekanki. Niemal wszyscy klienci sięgali także po wodę oraz owoce” – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, PR Manager Lidl Polska oraz dodaje
„W tym roku pogoda nie rozpieszczała dlatego woodstockowicze poszukiwali u nas bluz, kurtek przeciwdeszczowych oraz długich spodni – cieszymy się, że mogliśmy zapewnić im  bardziej komfortowe warunki zabawy na festiwalu”.

Wygodnym rozwiązaniem, a przy okazji świetną pamiątką z XXII Przystanku Woodstock stały się ekologiczne, papierowe torby na zakupy z certyfikatem FSC, z nadrukowanym harmonogramem festiwalu. Marka przygotowała ich w tym roku ponad 160 tys. sztuk.

Festiwalowicze chętnie odwiedzali także lubianą od lat strefę Chillout Lidla. To właśnie tu mogli zacząć dzień od zajęć jogi i zjeść śniadanie, a  po południu brali udział m.in. po raz pierwszy w historii funkcjonowania strefy w  warsztatach beat boxingu, festiwalu kolorów oraz turnieju w piłkarzyki. Za każde wydane 30 zł w Rock Shopie Lidla klienci otrzymywali kawę lub lemoniadę, przygotowaną z cytryn z Ryneczku Lidla.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 820) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH