Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Lidl: Nowe technologie pomagają nam utrzymać standard obsługi

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 30-05-2017, 13:57
Lidl: Nowe technologie pomagają nam utrzymać standard obsługi
Fot. shutterstock

Jak sektor retail wykorzystują nowe technologie? Czy kasy samoobsługowe powinny być wdrażane w sieciach handlowych czy lepsza jest jednak obsługa klientów przez sprzedawców? Aleksandra Robaszkiewicz, PR Manager Lidl Polska wyjaśnia, że sieć Lidl Polska jest innowacyjna i rozwija się we wszystkich obszarach swojej działalności. - Dokładamy wszelkich starań, by komfort dokonywania zakupów w naszych sklepach był jak największy. Wszystkie nowe placówki naszej sieci powstają zgodnie z najnowszymi standardami firmy Lidl - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Aleksandra Robaszkiewicz.

- Aby zapewnić najwyższy standard obsługi w sklepach Lidl, regularnie wdrażamy nowe rozwiązania i udogodnienia. Są to m.in. kasy dostosowane do osób poruszających się na wózkach inwalidzkich czy skrócony czas drukowania paragonu, zapewniający szybszą obsługę - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Aleksandra Robaszkiewicz.

Dodaje, że przy kasach znajdują się także przegrody oddzielające zakupy umożliwiające obsługiwanie większej ilości klientów w jednym czasie. - W naszych sklepach funkcjonuje także system nagłaśniania i kierowania za pomocą komunikatów głosowych i świetlnych przy kasach oraz na sali sprzedaży - mówi Robaszkiewicz.

- Aktualnie w sklepach Lidl klienci obsługiwani są bezpośrednio przez naszych pracowników, co zostało docenione Gwiazdą Jakości Obsługi 2016, ze szczególnym wyróżnieniem takich obszarów jak wiedza i kompetencje personelu oraz zachowanie personelu. Nie wykluczamy jednak wprowadzenia kas samoobsługowych w naszych sklepach w przyszłości - tłumaczy. 

- Naszym celem jest dostosowanie sklepów pod potrzeb naszych klientów. Nowe technologie pomagają nam utrzymać standard obsługi na wysokim poziomie. Jesteśmy otwarci na trendy technologiczne, regularnie przeprowadzamy testy nowych rozwiązań, związanych z funkcjonowaniem naszych sklepów i procesem sprzedaży. Na tym etapie jest jednak zbyt wcześnie, by mówić o konkretnych, dalszych planach naszej firmy w tym obszarze - podsumowuje Aleksandra Robaszkiewicz.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • WERONA 30-05-2017, 14:24:
Byłoby fajnie jakby zamiast etykiet papierowych wprowadzili elektroniczne etykiety z cenami.

Zobacz wszystkie komentarze (1)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 611) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.