Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Lidl: Nowe technologie pomagają nam utrzymać standard obsługi

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 30-05-2017, 13:57
Lidl: Nowe technologie pomagają nam utrzymać standard obsługi
Fot. shutterstock

Jak sektor retail wykorzystują nowe technologie? Czy kasy samoobsługowe powinny być wdrażane w sieciach handlowych czy lepsza jest jednak obsługa klientów przez sprzedawców? Aleksandra Robaszkiewicz, PR Manager Lidl Polska wyjaśnia, że sieć Lidl Polska jest innowacyjna i rozwija się we wszystkich obszarach swojej działalności. - Dokładamy wszelkich starań, by komfort dokonywania zakupów w naszych sklepach był jak największy. Wszystkie nowe placówki naszej sieci powstają zgodnie z najnowszymi standardami firmy Lidl - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Aleksandra Robaszkiewicz.

- Aby zapewnić najwyższy standard obsługi w sklepach Lidl, regularnie wdrażamy nowe rozwiązania i udogodnienia. Są to m.in. kasy dostosowane do osób poruszających się na wózkach inwalidzkich czy skrócony czas drukowania paragonu, zapewniający szybszą obsługę - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Aleksandra Robaszkiewicz.

Dodaje, że przy kasach znajdują się także przegrody oddzielające zakupy umożliwiające obsługiwanie większej ilości klientów w jednym czasie. - W naszych sklepach funkcjonuje także system nagłaśniania i kierowania za pomocą komunikatów głosowych i świetlnych przy kasach oraz na sali sprzedaży - mówi Robaszkiewicz.

- Aktualnie w sklepach Lidl klienci obsługiwani są bezpośrednio przez naszych pracowników, co zostało docenione Gwiazdą Jakości Obsługi 2016, ze szczególnym wyróżnieniem takich obszarów jak wiedza i kompetencje personelu oraz zachowanie personelu. Nie wykluczamy jednak wprowadzenia kas samoobsługowych w naszych sklepach w przyszłości - tłumaczy. 

- Naszym celem jest dostosowanie sklepów pod potrzeb naszych klientów. Nowe technologie pomagają nam utrzymać standard obsługi na wysokim poziomie. Jesteśmy otwarci na trendy technologiczne, regularnie przeprowadzamy testy nowych rozwiązań, związanych z funkcjonowaniem naszych sklepów i procesem sprzedaży. Na tym etapie jest jednak zbyt wcześnie, by mówić o konkretnych, dalszych planach naszej firmy w tym obszarze - podsumowuje Aleksandra Robaszkiewicz.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • WERONA 30-05-2017, 14:24:
Byłoby fajnie jakby zamiast etykiet papierowych wprowadzili elektroniczne etykiety z cenami.

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (26 689) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH