Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Lidl o millenialsach: Znają niszowe produkty spożywcze i nie boją się eksperymentować

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 23-06-2017, 15:05
Lidl o millenialsach: Znają niszowe produkty spożywcze i nie boją się eksperymentować
Aleksadra Szywilewska, Kierownik Działu Marketingu, Lidl Polska. Fot. materiały prasowe Lidl Polska

Millenialsi, czyli osoby urodzone między 1980 a 2000 rokiem, są coraz bardziej liczącą się grupą konsumencką. Czy sieci handlowe zauważają tę grupę? - Wśród naszych grup docelowych znajdują się m.in. osoby młode. Z naszych obserwacji wynika, że millenialsi znają niszowe produkty i używają ich oraz lubią eksperymentować i nie są tradycjonalistkami - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Aleksadra Szywilewska, Kierownik Działu Marketingu, Lidl Polska.

- Wśród grup docelowych Lidla znajdują się również millenialsi. Z naszych obserwacji wynika, iż licznym segmentem są „młode eksperymentatorki”, stanowiące ok. 20 proc. kupujących. Osoby te można scharakteryzować jako żyjące szybko i intensywnie, często na diecie, dążące do bycia fit. Co więcej lubią eksperymentować, znają niszowe produkty i używają ich, nie są tradycjonalistkami. Uważają także, że mięso należy ograniczyć, unikają glutenu i węglowodanów - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Aleksadra Szywilewska, Kierownik Działu Marketingu, Lidl Polska

Lidl Polska zauważa również nowe zwyczaje konsumenckie, które dotyczą wszystkich Polaków. - Do widocznych zmian należy jedzenie „on-the-go”. 22 proc. z nas spożywa posiłki w ten sposób przynajmniej raz w tygodniu. Wychodząc naprzeciw tym potrzebom, Lidl oferuje specjalną linię produktów Pomysł na każdy dzień, pod którą klienci znajdą gotowe dania, sałatki, pasty do smarowania i inne - tłumaczy przedstawicielka Lidla.

- Warto także zauważyć, iż rośnie świadomość społeczeństwa na temat żywienia – 41 proc. Polaków zawsze czyta etykiety, a 24 proc. zwraca uwagę na sposób i miejsce produkcji. Co więcej 30 proc. z nas deklaruje, że gotuje zdrowe posiłki dla swojej rodziny, natomiast 26 proc. poszukuje zdrowych produktów i usług. Co raz częściej kupując żywność wybieramy produkty ekologiczne, oczekujemy ich większej dostępności w sklepach oraz jesteśmy gotowi zapłacić za te produkty więcej. Z drugiej strony pozostajemy miłośnikami polskiej kuchni i mięsnych dań - dodaje Aleksandra Szywilewska.

Dodaje, że również w działaniach marketingowych Lidl dostosowuje swoją komunikację do grup docelowych, tworząc wielokanałową interakcję z klientem. - Od wielu lat Lidl rozwija swoją działalność w mediach społecznościowych, komunikując się za ich pośrednictwem między innymi z millenialsami. Liczba fanów na oficjalnym fanpage’u Lidl Polska na Facebooku przekroczyła w zeszłym roku 1 mln. Marka obecna jest także na Instagramie, gdzie jej profil obserwuje ponad 60 tys. użytkowników. YouTube to kolejna platforma, na której firma wyznacza trendy, współpracuje z influencerami i buduje dialog z klientami. Aktualnie kanał marki subskrybuje już blisko 140 tys. użytkowników - mówi Szywielewska. 

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 472) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH