Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Lidl obniża o 50 proc. ceny produktów z kończącym się terminem ważności

W celu zapobiegania marnowaniu żywności w pełni zdatnej do spożycia Lidl Polska wprowadził projekt „Kupuję, nie marnuję”, który teraz jest rozwijany.

Lidl obniża o 50 proc. ceny produktów z kończącym się terminem ważności
fot. shutterstock

Autor: portalspozywczy.pl
Data: 23-10-2019, 08:13

W marcu tego roku firma Lidl Polska przedstawiła pilotażowy projekt „Kupuję, nie marnuję” – mający na celu przeciwdziałanie marnowaniu żywności. Na specjalnie oznaczonych półkach pojawiły się pełnowartościowe produkty, które klienci z powodzeniem mogą wykorzystać we własnej kuchni, a których jedyną „wadą” jest zbliżający się termin ważności.

Oddanie ich do utylizacji byłoby marnotrawstwem, nie tylko samego produktu, ale również surowców wykorzystanych przy jego produkcji. Stąd pomysł na przecenianie tych produktów i zachęcanie klientów do włożenia ich do swoich koszyków. Klienci nie tylko kupują pełnowartościowy produkt, ale również troszczą się o swój domowy budżet oraz przyczyniają się do przeciwdziałania marnowaniu żywności.

Po pół roku prowadzenia pilotażowej fazy projektu „Kupuję, nie marnuję” Lidl Polska wprowadza usprawnienia, tak aby korzystanie z przecenionych produktów było dla klientów jeszcze wygodniejsze. Akcja jest realizowana we wszystkich sklepach sieci Lidl.

Co znajdziemy w strefie „Kupuję, nie marnuję”?

O 50% przecenione zostanie świeże mięso, drób i ryby, produkty chłodnicze oraz część tzw. suchych artykułów (m.in. chleby pakowane, ciasta), o krótkim terminie przydatności. Przecena tych artykułów pojawi się przed upływem terminu przydatności do spożycia i będzie obowiązywać do jego ostatniego dnia.

Gdzie szukać przecenionych artykułów?

Produkty objęte przecenami zawsze znajdziemy w miejscu ich standardowej prezentacji, dodatkowo oznaczonych informacją o przecenie i etykietą rabatową -50%. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Lidl RSS ALERT    /    sieci handlowe RSS ALERT    /    marnowanie żywności RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • ojej ojej ... 2019-10-28 18:07:41
    to już nawet "chemiczny asortyment spożywczy" wielkich lad chłodniczych sie im psuje ? a czterdzieści paczek płukanej "sałaty" , a awokado , a maliny , a borówki , a ich pięknie opakowane "stymulanty wzrostu roślinnego" bez smaku i zapachu , nawet ich słynny ryż , nie bez kozery zwany plastikowym , im się psuje , ludzie

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.205.176.85
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.