Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

Lidl obraził uczucia religijne? Sieć przeprasza za hasło „Słodki jeżu”

Lidl Polska promował na Facebooku akcję promocyjną cukru grafiką z hasłem „Słodki jeżu”. Część internautów uznała je za niestosowny żart z religii katolickiej. Lidl usunął wpis i przeprosił wszystkich urażonych - piszą wirtualnemedia.pl.

Grafika ze sloganem „Słodki jeżu” informowała o promocji, w ramach której w środę opakowanie cukru w sklepach Lidl kosztowało tylko 1,99 zł. - Słodki jeżu! Tylko w środę 28.06 cukier w Lidlu w cenie tak słodko niskiej, że aż nie wierzymy ;) - stwierdzono we wpisie. Niektórzy internauci skrytykowali ten slogan. Ocenili, że jest to niestosowny żart z religii katolickiej.

Czytaj więcej na: www.wirtualnemedia.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Słodki jeżu RSS ALERT    /    Lidl RSS ALERT    /    cukier RSS ALERT    /    ceny cukru RSS ALERT

KOMENTARZE (3)

  • aga 2017-06-30 09:39:42
    Jako naród to my chyba w ogóle nie mamy poczucia humoru i dystansu do siebie, za to mamy w nadmiarze obrażalstwo z każdej możliwej okazji.
  • Qra 2017-06-30 10:15:46
    Marny ten katolicyzm jak można go czymś takim obrazić
  • Maciek 2017-06-30 10:41:15
    Głupota tych , którzy uważają się za wierzących jest porażająca jeśli w tym upatrują urazy. A jakoś im nie przeszkadzało jak pisowcy buczeli na imprezach na cmentarzach gdy był na nich np Prezydent Komorowski. Obłuda i zakłamanie polskich katolików są olbrzymie ale jak ich idolem jest Rydzyk, to trudno się dziwić.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.215.159.156
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.