Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Lidl organizuje "Tydzień polski" w sklepach w Polsce

  • dlahandlu.pl
  • Autor: dlahandlu.pl
  • Data: 29-04-2015, 20:13
Lidl organizuje
Tydzień polski w Lidlu, fot. Lidl Polska

Od 4 maja w Lidlu startuje tydzień polski. W ofercie znalazły się m.in. ogórki kwaszone (Ryneczek Lidla), śledź po wiejsku (Nautica), czekolady E.Wedel, Olej Kujawski, jogurty naturalne i kefiry (Pilos) oraz produkty kosmetyczne Bielenda, Soraya oraz Ziaja.

Sieć organizuje tydzień polski w naszym kraju prawdopodobnie po raz pierwszy. Za granicą polskie produkty promowane były m.in. w Irlandii.

Zdaniem Andrzeaj Wojciechowicza, doradcy FMCG Business Consulting ,,tygodnie tematyczne'' to forma poszukiwania wartości dodanej do rozbudowywanego lub restrukturyzowanego asortymentu.

Tego rodzaju kampanie dodatkowo zachęcają do odwiedzenia sklepu przez klientów, którzy do tej pory nie robili w nim zakupów. Pojawia się również przekonanie że sieć ta prezentuje szerszy wybór asortymentu od innych dyskonterów.

- Tydzień polski jest rozszerzeniem naszych działań, a w jego ramach oprócz specjalnych promocji na produkty od polskich dostawców ze stałej oferty przewidzieliśmy również czasowe poszerzenie oferty o produkty polskich marek ikon, takich jak Wawel, Lubella, Łowicz, Ludwik, Hortex czy Lazur - mówi serwisowi gazeta.pl Anna Biskup z biura prasowego Lidla.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (6)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • smakosz 04-05-2015, 15:36:
Bardzo słaba oferta piwa z KOMESU.szkoda.
  • Kubanek 30-04-2015, 10:30:
Zgadza się, ale jakoś w Czechach lub na Węgrzech, takie produkty i to w tej samej sieci, można dostać. Chociażby węgierskie wędliny. Nie mówię tu o jakichś niszowych produktach, ale chociażby olejach, które ostatnio zaproponowała Biedronka (Wielkopolski Olej Lniany/Rydzowy)czy o miodach pitnych, Andrutach Kaliskich, Oblatach Śląskich i wielu, wielu innych. Ale ja przypomnę, że to ta sieć zaproponowała Rogal Świętomarciński w taniej wersji, z fistaszkami i margaryną, potem to już nawet nie był ten Świętomarciński, ale jakiś "królewski". Kpina, choć trzeba powiedzieć, że naiwni ludzie i takie rzeczy łykną. Niestety, sieci zagraniczne, brutalnie wykorzystują naiwność i niewiedzę Polaków, jako konsumentów.
  • polkadlapolski 30-04-2015, 09:23:
Regionalność w diskountach jest nie mozliwa. To sa siecie ktore nawet podatkow nie placa w polsce to co im wpajac ze sa marki regionalne... nie wiedza nawet co to znaczy... Juz duza czesc polakow sie poznala na tych firmach i nie kupuje u nich... mlodzi ludzie nie wchodza w ich gre... jeszcze jakby mogly sie obudzic babcie z pod rynku to by bylo dobrze...

Zobacz wszystkie komentarze (6)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 467) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH