Lidl ostro tnie ceny. Będzie tańszy niż konkurencja?
Przez cały tydzień sieć Lidl będzie sprzedawać wszystko, z wyjątkiem wyrobów tytoniowych i napojów alkoholowych o 10 proc. taniej. Jak podkreślają przedstawiciele niemieckiej sieci "po raz pierwszy w Polsce sieć marketów zdecydowała się wprowadzić wspólny rabat na wszystkie sprzedawane artykuły".
POWIĄZANE TEMATY
- Koszyk cen: Zakupy w sklepach franczyzowych są droższe o 50-130 zł od tych robionych w hipermarketach i dyskontach
- Gazetki reklamowe: Lidl i Blix rozszerzają współpracę
- Biedronka, Lidl, Dino mogą skorzystać na niehandlowych niedzielach
- Ograniczenie handlu w niedzielę przełożyło się na rynek reklamowy
Od 10 do 16 września we wszystkich sklepach sieci Lidl w Polsce klienci za wszystkie zakupy zapłacą aż 10 proc. mniej niż na co dzień.
- Tą akcją chcemy utwierdzić naszych stałych klientów przekonaniu, , że produkty najwyższej jakości wcale nie muszą być drogie.
Jednocześnie chcemy zachęcić wszystkich innych do wypróbowania naszych produktów - mówi Anna Biskup, PR Manager Lidl Polska.
Jak wyjaśniają przedstawiciele LIdla wprowadzenie jednego, wspólnego rabatu na niemal wszystkie oferowane produkty (ze względu na obowiązujące prawo z promocji wyłączone są tylko alkohole i wyroby tytoniowe) to duże wyzwanie logistyczne i sprzedażowe. To także wydarzenie bez precedensu na polskim rynku dużych marketów. Lidl postanowił wykorzystać ten fakt, mocno komunikując go w mediach (telewizja, radio, prasa, Internet), a także we wszystkich swoich placówkach.
Obecnie w wielu krajach Europy istnieje około 9000 sklepów Lidl, w Polsce jest ich ponad 420.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
KOMENTARZE: (3)
Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!
Zobacz wszystkie komentarze (3)