REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Lidl po 14 latach działalności w Polsce otworzy 600. sklep

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 07-10-2016, 11:29
Lidl po 14 latach działalności w Polsce otworzy 600. sklep
Fot. shutterstock

Po 14 latach od wejścia na rynek Polski, Lidl otwiera 600. sklep. Placówka zostanie uruchomiona 20 października w Poznaniu. Będzie to innowacyjny punkt w zupełnie nowym formacie. Lidl stawia ostatnio na marki własne i mocno inwestuje w kampanię reklamową.

REKLAMA

W 600. sklepie Lidla zastosowano wiele nowoczesnych rozwiązań architektonicznych, m.in. zmieniona została fasada sklepu, wprowadzono liczne udogodnienia dla klientów i pracowników wewnątrz sklepu, a na zewnątrz przygotowana została stacja do ładowania samochodów elektrycznych.

Wyróżnikiem obiektu będzie certyfikat Breeam New Construktion 2016, przyznany za sprawą wykorzystanych w nim ekologicznych rozwiązań.

W październiku wszyscy pracownicy firmy otrzymają bony w wysokości 600 zł do wykorzystania w sieci sklepów Lidl. Tak firma świętuje zbliżające się otwarcie 600. placówki. 

Lidl Polska na początku września rozpoczął nową kampanię z hasłem „Lidl zaczyna się od ludzi”. Jej celem było przybliżenie jakim pracodawcą jest firma i co oferuje swoim pracownikom. - Aktualnie zatrudniamy 15 000 pracowników. Każdy z nich  z okazji otwarcia naszego 600. sklepu otrzyma od firmy bony, które będzie mógł wykorzystać na zakupy w naszych sklepach – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, PR Manager, Lidl Polska.

Przypomnijmy, Lidl w Polsce obecny jest od 2002 r. Siedziba spółki znajduje się w Jankowicach, w gminie Tarnowo Podgórne, pod Poznaniem. Firma ma w Polsce osiem centrów dystrybucyjnych, które mieszczą się w Jankowicach pod Poznaniem, Turzynie k. Wyszkowa, Gliwicach, Strykowie, Rusocinie k. Pruszcza Gdańskiego, Legnickim Polu w Legnickiej Specjalnej Strefie Ekonomicznej oraz w Brzozówce. Najnowsze centrum znajduje się w Bydgoszczy, otwarte zostało pod koniec 2014 roku.

Lidl Polska postawił ostatnio mocno na marki własne i ruszył z nową kampanią reklamową. Jej twarzą została Dorota Wellman. 

Według Radosława Kaczmarka, Strategy Consultant & Partner w agencji strategicznej Melting Pot to słuszna decyzja, ponieważ marki własne dla sieci handlowej to większa marża, większa swoboda poruszania produktem w ramach półki, jego ekspozycji oraz większa dystrybucja. - Wiele marek, które wchodziły na rynek poległy tylko z jednego powodu – nie zbudowały wystarczającej dystrybucji. W tym przypadku nie mamy tego problemu. Sieci mogą dowolnie wprowadzać nowe marki, podbierać pole już tym istniejącym - wyjaśnia ekspert Melting Pot.

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • adam 09-10-2016, 10:32:
Może ktoś policzy ile sklepów zamknięto i ile osób straciło pracę dzięki Lidlowi ??

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 952) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH