Niemiecki Lidl chce podbić amerykański rynek
Niemiecki sieć dyskontowa Lidl planuje ekspansję na rynku amerykańskim. Lidl skupić się na rozwoju sieci, na wschodnim wybrzeżu USA - informuje rp.pl za dziennikiem "Handelsblatt" .
POWIĄZANE TEMATY
- Polska Izba Handlowa w Waszyngtonie ma pomagać polskim firmom
- Prezes POHiD: Sieci handlowe wiele zrobiły, aby być pracodawcą z wyboru
- Koszyk cen: Zakupy w sklepach franczyzowych są droższe o 50-130 zł od tych robionych w hipermarketach i dyskontach
- Gazetki reklamowe: Lidl i Blix rozszerzają współpracę
Obecnie Lidl sonduje możliwość ekspansji w USA. Analizy mają się zakończyć do końca 2014 roku lub początku 2015. Firma chce wydać na ten projekt ok. 500 mln euro.
Sieć Lidl ma obecnie ok. 10 tys. sklepów w krajach Europy Zachodniej i Wschodniej, w tym w Polsce.

KOMENTARZE
Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!