Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Lidl Podróże podjął współpracę z Rainbow

Lidl Podróże jako agent turystyczny podjął współpracę z kilkoma polskimi touroperatorami. Jednym z nich jest Rainbow.  – Mamy nadzieję, że nasza wiedza, doświadczenie oraz produkty przyniosą korzyści obu stronom – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Emilia Bratkowska, dyrektor działu produktu i marketingu, Rainbow.

Lidl Podróże podjął współpracę z Rainbow
Emilia Bratkowska, dyrektor działu produktu i marketingu, Rainbow. Fot. materiały prasowe Rainbow

Autor: Olimpia Wolf, portalspozywczy.pl
Data: 11-09-2017, 11:40

12 września br. Lidl Polska wchodzi w branżę turystyczną. Jako agent turystyczny pod marką Lidl Podróże będzie sprzedawał wycieczki krajowe i zagraniczne.  Jednym z biur podróży, z którym Lidl nawiązał współpracę, jest Rainbow.

Rainbow stworzył dla Lidl Podróże specjalną ofertę wycieczek na wyłączność. – Klienci znajdą zarówno programy wycieczek objazdowych, jak i wczasy. Zależało nam również na tym, aby nasza propozycja wyróżniała się różnorodnością i atrakcyjnością miejsc  – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Emilia Bratkowska, dyrektor działu produktu i marketingu, Rainbow.

Dlaczego Rainbow zdecydował się nawiązać współpracę z Lidl Podróże? – Ważne jest dla nas, aby współpracować ze znanymi i cenionymi w Polsce markami. Lidl się do nich zalicza, dlatego z wielką przyjemnością postawiliśmy na współpracę. Mamy nadzieję, że nasza wiedza, doświadczenie i produkty przyniosą korzyści obu stronom – dodaje Bratkowska.

– Uważamy, że pomysł na Lidl Podróże jest świeży i nowatorski. Zależy nam na tym, aby klient miał poczucie, że oferta, którą dostaje, jest wyjątkowa. Lidl Podróże przyjął pewną strategię, która ma wyróżniać jego markę na rynku, a my staramy się do tego dopasować. Jednym z wyznaczników jest korzystna cena – tłumaczy dyrektor działu produktu i marketingu, Rainbow.

Jakie obecnie widać trendy na rynku wycieczek zagranicznych? – Do najważniejszych z nich można zaliczyć fakt, że Polacy coraz chętniej i częściej decydują się na spędzanie urlopu za granicą. Okazuje się, że cena takiego wyjazdu wcale nie musi być wyższa w porównaniu z wypoczynkiem w kraju. To nas bardzo cieszy, gdyż jest to jeden z mitów, który tkwił latami w polskim społeczeństwie – mówi Bratkowska.

Dodaje, że coraz większym powodzeniem cieszą się dalekie, egzotyczne wyjazdy, również ze względu na wprowadzenie lotów bezpośrednich i czarterowych. – Ten segment rozwija się w ostatnich latach najszybciej. W przypadku oferty letniej stale rośnie udział wczasów. Najbardziej popularne kierunki wakacyjne, to m.in. Grecja, Hiszpania, Włochy, Chorwacja, Czarnogóra i Portugalia. Po raz pierwszy od jakiegoś czasu obserwujemy również wzrost zainteresowania Turcją, Tunezją i Egiptem – podsumowuje Emilia Bratkowska.

Rainbow istnieje na rynku polskim od 1990 roku. Oferuje wycieczki zagraniczne w prawie każdym segmencie rynku, m.in. wypoczynek, zwiedzanie oraz wyjazdy objazdowe. Prezesem zarządu jest Grzegorz Baszczyński. Firma jest członkiem Polskiej Izby Turystyki. W roku 2010 przystąpiła do programu Rzetelna Firma. Rainbow jest też jednym z założycieli Polskiego Związku Organizatorów Turystyki. Ma jedną z najwyższych gwarancji ubezpieczeniowych wśród organizatorów turystyki w Polsce, o wartości 165 mln zł. Od 9 października 2007 r. jest spółką notowaną na GPW.   

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Lidl RSS ALERT    /    Lidl Polska RSS ALERT    /    Lidl Podróże RSS ALERT    /    Rainbow RSS ALERT    /    Emilia Bratkowska RSS ALERT    /    dyskonty RSS ALERT    /    sieci handlowe RSS ALERT    /    rynek turystyczny RSS ALERT    /    turystyka RSS ALERT    /    usługi turystyczne RSS ALERT

KOMENTARZE (2)

  • Ewa 2017-09-11 21:09:49
    brawo!mam nadzieję że będzie konkurencyjnie
  • NAna 2017-10-23 23:33:52
    Fajnie, że firmy ze sobą współpracują, skorzystają na tym klienci. A jeszcze bardziej cieszy, że te firmy są uczciwe i mają fair podejście do klienta, świadczy o tym choćby certyfikat Rzetelna Firma.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.172.100.232
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.