Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

Lidl podsumowuje 2019 rok: Rozwój sieci, e-sklep, redukcja plastiku

W tym roku postawiliśmy kolejny krok naprzód uruchamiając sklep internetowy lidl-sklep.pl i tym samym dokonaliśmy rewolucji w zakresie sprzedaży artykułów przemysłowych. Klienci mają możliwość nabycia on-line wybranych produktów w dowolnym miejscu i czasie, co znacznie ułatwiło im codzienne zakupy – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communication, Lidl Polska.

Lidl podsumowuje 2019 rok: Rozwój sieci, e-sklep, redukcja plastiku
fot. shutterstock

Autor: portalspozywczy.pl
Data: 09-12-2019, 10:07

Rok 2019 to dla sieci handlowej czas dalszego rozwoju sieci sprzedaży. –  W tym roku na mapie Polski pojawiło się kilkadziesiąt nowych sklepów Lidl, a drugie tyle przeszło renowację. Na bieżąco modernizujemy nasze obiekty, aby były komfortowe dla klientów oraz wpisywały się w najnowsze standardy budownictwa ekologicznego. Widząc taką potrzebę wśród klientów, aktualnie prowadzimy testy kas samoobsługowych w trzech lokalizacjach: w Poznaniu, Krakowie oraz w Warszawie. Wkrótce strefy samoobsługowe pojawią się również w Łodzi – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communication, Lidl Polska. 

W I kwartale bieżącego roku pracę rozpoczęło 10. centrum dystrybucyjne, zlokalizowane w Mińsku Mazowieckim. – Aktualnie przygotowujemy się do startu kolejnej inwestycji, zlokalizowanej w Stargardzie. Planujemy, że pierwsze dostawy do sklepów z najnowszego, 11. centrum dystrybucji rozpoczną się na przełomie 2019 i 2020 roku – dodaje. 

– Od marca bieżącego roku działa także aplikacja zakupowa Lidl Plus, czyli narzędzie pomagające zarządzać domowym budżetem, oferujące promocje i rabaty, dostęp do gazetek produktowych oraz wydłużoną możliwość zwrotów przy zakupie artykułów przemysłowych. Z aplikacji korzystają już ponad 4 miliony użytkowników – informuje przedstawicielka sieci. 

– Obecnie finalizujemy testy mobilnych płatności Lidl Pay tak, aby w przyszłym roku zrewolucjonizować sposób dokonywania płatności za zakupy przy kasie. Wystarczy jedno skanowanie karty Lidl Plus, aby skorzystać ze wszystkich rabatów oraz jednocześnie zapłacić za zakupy, co przekłada się na oszczędność czasu przy kasie. Dodatkowo klient może korzystać z tych samych danych do logowania w aplikacji Lidl Plus i w sklepie on-line: lidl-sklep.pl – dodaje. 

Rok 2019 to także czas, kiedy sieć rozwinęła swoje projekty z zakresu CSR w tym m.in. „Kupuję, nie marnuję". – Jest to akcja polegająca na przecenie wybranych grup produktów ze zbliżającym się terminem przydatności do spożycia. W ten sposób dążymy do przeciwdziałania marnowaniu żywności. We wrześniu bieżącego roku opublikowaliśmy po raz pierwszy raport społecznej odpowiedzialności biznesu, zgodnie ze standardem GRI. Jest to publikacja poruszająca aspekty działań CSR na wszystkich polach aktywności firmy – opowiada przedstawicielka sieci. 

więcej informacji:

Aleksandra Robaszkiewicz RSS ALERT    /    Lidl RSS ALERT    /    Lidl Polska RSS ALERT    /    CSR RSS ALERT    /    sklepy RSS ALERT    /    redukcja plastiku RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.233.219.101
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.