Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Lidl Polska: Gazetki cieszą się popularnością wśród naszych klientów

Jakie formy komunikacji z klientami są wdrożone w Państwa sieci? - Nasi klienci mogą czerpać informacje o sklepach oraz asortymencie z różnych źródeł – m.in. z gazetek, strony internetowej, kanałów w mediach społecznościowych czy bezpośrednio od pracowników sali sprzedaży oraz infolinii - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communication, Lidl Polska.

Lidl Polska: Gazetki cieszą się popularnością wśród naszych klientów
fot. shutterstock

- Dbamy o to, by asortyment był eksponowany w sklepach w sposób przejrzysty. Przy artykułach znajdują się etykiety z ceną, a asortyment objęty promocją jest dodatkowo oznaczony innym kolorem tak, aby się wyróżniał. Pracujący w naszych sklepach pracownicy sali sprzedaży znają naszą ofertę produktową, dlatego również służą pomocą podczas zakupów - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communication, Lidl Polska.

- Każdego tygodnia wydajemy trzy gazetki – dwie z ofertą artykułów spożywczych, a jedną z ofertą artykułów przemysłowych. Gazetki są dla nas ważnym kanałem informacji o cotygodniowej ofercie oraz promocjach. Wiemy również, że cieszą się one popularnością wśród naszych klientów, którzy na bieżąco je śledzą. Zależy nam na tym, aby gazetki były dostępne w różnych kanałach – tak by dostęp do informacji na temat naszej oferty był jak najbardziej wygodny i komfortowy. Klienci znajdą nasze gazetki w sklepach, poprzez stronę www.lidl.pl, a także w aplikacjach Lidl Plus i aplikacji Lidl oraz poprzez newsletter. Klient ma ponadto możliwość oglądania gazetki w trybie online lub pobrania jako plik pdf. Nasze gazetki dostępne są także poprzez najpopularniejsze aplikacje i serwisy gazetowe jak np.: Blix, Moja gazetka czy też Gazetki - informuje przedstawicielka sieci.

- Komunikujemy się z naszymi klientami również za pośrednictwem naszych kanałów w mediach społecznościowych oraz stron internetowych. Na stronie www.lidl.pl klienci mogą znaleźć informacje na temat aktualnej oferty, ale również poznać bliżej naszą firmę – m.in. zapoznać się z naszym raportem z zakresu społecznej odpowiedzialności czy polityką zakupów dotyczącą świadomego odżywiania. Z kolei na stronie www.lidl-sklep.pl prezentujemy ofertę sklepu internetowego, a za pośrednictwem www.winnicalidla.pl klienci mogą dowiedzieć się o najnowszych promocjach oraz zarezerwować wino lub inny alkohol - dodaje.

- Codziennie zamieszczamy również nowe informacje na temat naszej oferty na fanpage Lidl Polska na Facebooku, który polubiło już ponad milion osób. Jesteśmy obecni także na Instagramie, gdzie prezentujemy nasze produkty przy pomocy zdjęć, filmów oraz Instastories. W naszej najnowszej kampanii digitalowej za pośrednictwem Instagrama postawiliśmy na ASMR (ang. autonomous sensory meridian response), czyli formę prezentowania treści przez uaktywnianie naszych zmysłów poprzez łączenie bodźców wizualnych i dźwiękowych - mówi przedstawicielka Lidla.

- Dzięki kanałom typu Facebook oraz Instagram możemy na bieżąco odpowiadać na pytania naszych klientów w komentarzach lub wiadomościach prywatnych. Do dyspozycji naszych klientów jest również infolinia – z naszymi pracownikami można skontaktować się przez 6 dni w tygodniu od poniedziałku do soboty w godzinach 8:00 - 21:00 - informuje Aleksandra Robaszkiewicz.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Lidl Polska RSS ALERT    /    Aleksandra Robaszkiewicz RSS ALERT    /    handel RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.175.120.174
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.