Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Lidl: Ponad 4 mln zł wydatków na reklamę w TV przez tydzień

  • dlahandlu.pl
  • Autor: dlahandlu.pl
  • Data: 24-01-2014, 10:59

W okresie od 13 do 19 stycznia br. Lidl wydał na reklamę w stacjach telewizyjnych 4 315 473 zł.

Jak pisaliśmy wcześniej, w czwartym kwartle ub. r. Lidl wydał na reklamę ponad 93,5 mln zł, ponad dwa raz więcej niż kolejny w rankingu dyskont. Wydatki Biedronki to ponad 46,8 mln zł, Tesco - ponad 34,2 mln zł. Biedronka (46 869 578 zł) i Tesco (34 266 180 zł).

Wydatki pozostałych sieci w VI kw. przedstawiały się następująco: Żabka (24 294 501 zł), Kaufland (18 766 773 zł), Polomarket (9 640 153 zł), Netto (8 594 199 zł), Real (5 746 139 zł), Carrefour (5 714 049 zł), Lewiatan (3 888 016 zł).

Według danych z aplikacji IMM admonit, w segmencie dyskontów największe wydatki poniósł Lidl.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 785) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 330)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH