Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Lidl: Ponad 70 proc. obrotu generujemy na produktach pochodzących od polskich dostawców

Lidl podkreśla, że ponad 70 proc. obrotu generuje na produktach pochodzących od polskich dostawców. Sieć wspiera rodzime podmioty gospodarcze w eksporcie – w 2017 r. 219 firm z Polski wyeksportowało towary o łącznej wartość 2,3 mld zł do ponad 20 europejskich państw, gdzie obecne są sklepy Lidl.

Lidl: Ponad 70 proc. obrotu generujemy na produktach pochodzących od polskich dostawców
Fot. shutterstock

- Nawiązując współpracę handlową, pierwszy kontakt z dostawcą i ustalenie warunków współpracy rozpoczyna się wiele miesięcy przed wprowadzeniem produktów do sprzedaży. Najważniejszym, początkowym krokiem jest sprawdzenie jakości artykułów oferowanych przez dostawcę - wymagamy certyfikatów jakościowych, takich jak IFS czy BRC na najwyższym poziomie. Po nawiązaniu relacji handlowej i wprowadzeniu produktów do sprzedaży na bieżąco monitorujemy ich jakość na każdym etapie łańcucha dostaw – rocznie przeprowadzamy ponad 6 600 badań w niezależnych laboratoriach badawczych. Współpraca z nami jest zatem wymagająca, ale i opłacalna – to ogromna szansa na rozwój biznesu – komentuje Aleksandra Robaszkiewicz, Communications Manager Lidl Polska

Jedną z polskich firm, które rozwinęły skrzydła z Lidl Polska jest Grupa Polmlek, dostarczająca produkty nabiałowe pod markami Pilos oraz Bluedino. - Rozpoczynając działalność nie oczekiwaliśmy, że nasze produkty nabiałowe będą kiedyś obecne na stołach klientów w całej Europie. Podjęcie współpracy z Lidl Polska przyczyniło się do szybkiego rozwoju Grupy. W ciągu jednego roku zwiększyliśmy obroty z Lidl o 40% (2017 vs 2016). Taki rozwój idzie w parze z inwestycjami, jakich dokonaliśmy m.in. w Lidzbarku Warmińskim na kwotę 250 mln zł. Stworzyliśmy jeden z najnowocześniejszych zakładów przetwórstwa koncentratu białek serwatkowych (WPC) i cukru mlecznego (laktozy) w Europie, który przerabia 3 mln litrów serwatki na dobę. Dzięki inwestycji powstało 70 miejsc pracy - opowiada Jerzy Borucki, współwłaściciel Grupy Polmlek.

Innym dostawcą Lidl Polska, produkującym kosmetyki marki Cien jest firma Serpol Cosmetics. - Współpraca z siecią Lidl Polska zaowocowała wzrostem przychodów o ponad 40% od początku bieżącego roku obrotowego. Ponadto zwiększyliśmy poziom zatrudnienia o około 20% – o współpracy z siecią Lidl opowiada Prezes Zarządu Serpol Cosmetics - Zdzisław Serwatka. - W ostatnim czasie rozpoczęliśmy także budowę nowej fabryki, która docelowo trzykrotnie zwiększy nasze moce produkcyjne. W tej inwestycji upatrujemy ogromnych perspektyw rozwoju kolejnych projektów wspólnie z Lidlem – dodaje Zdzisław Serwatka.

więcej informacji:

Lidl RSS ALERT    /    sieć handlowa RSS ALERT    /    handel RSS ALERT

KOMENTARZE (3)

  • kupuj niemieckie nie truj sie 2018-09-20 16:56:48
    tylko że te polskie produkty sa marne jakościowo i smakowo, wyboru brak, nadal kupuje w lidlu ale co raz mniej wydaje. ze sklepu ktory zaskakuje fajna żywnością nie spotykana gdzie indziej robicie sie sklepem ktory sprzedaje to co wszyscy nudy i polski szajs- druga stonka? dobrze ze leclerc jest i aldi
  • abc 2018-09-20 22:06:09
    i 95% zysku, hehe. duszą tych polskich dostawców, a potem oni albo nie odwożą pracowników do szpitala tylko zostawiają na ławce, albo serka grani mniej w opakowaniach, albo warzywka na patelnie nie ważą tyle co powinny
  • koszonka 2018-10-01 09:21:01
    Widziałam tę reklamę i bardzo mi się spodobała. JAk właściciele czy prezesi się wypowiadają to zawsze dobrze świadczy o firmie i o samych tych ludziach. Ja produkty od nich będę nadal kupować i cieszę się że się rozwijają

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.159.44.54
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.