Lidl zmienił design piw Argus Strong i Argus Premium

Szata graficzna piw Argus Strong i Argus Premium uległa całkowitej metamorfozie i już niebawem produkt w nowej odsłonie pojawi się we wszystkich sklepach Lidl. Od teraz markę wyróżniać będzie wyrazisty design i praktyczne opakowanie z ikoną termo ink. Za kreację wizualną projektu odpowiada wiodąca na rynku agencja kreatywna Brand&Design Delikatessen.
POWIĄZANE TEMATY
- Koszyk cen: Zakupy w sklepach franczyzowych są droższe o 50-130 zł od tych robionych w hipermarketach i dyskontach
- Gazetki reklamowe: Lidl i Blix rozszerzają współpracę
- Biedronka, Lidl, Dino mogą skorzystać na niehandlowych niedzielach
- Ograniczenie handlu w niedzielę przełożyło się na rynek reklamowy
Na większości puszek Argus Strong i Argus Premium widnieć będzie oznaczenie termo ink. Ta innowacyjna ikona w kształcie szklanki pod wpływem temperatury zmienia swoją barwę na niebieską, dzięki czemu można sprawdzić czy dany napój jest wystarczająco schłodzony.
- Termo ink to tylko jedna ze zmian, jakie zauważą klienci Lidla na puszkach piw Argus Strong i Premium. Nowością jest także szata graficzna puszek. Modyfikacje, jakie zostały wprowadzone, są wynikiem oczekiwań konsumentów, którym zależy na nowoczesnym designie, połączonym z praktycznymi rozwiązaniami – mówi Anna Biskup, PR Manager Lidl Polska.
Etymologia słowa argus nawiązuje do argonauty – żeglarza. Stąd właśnie wzięła się symbolika statku umieszczona na froncie opakowania.
Zmiana graficzna opakowań jest kompleksowa – oprócz wizualizacji na puszkach, odświeżona została kolorystyka, nowy wygląd zyskały także foliopaki. Piwa Argus w tej odsłonie są wprowadzane do sprzedaży etapami – od początku października nowe opakowania będą dostępne już we wszystkich sklepach sieci Lidl.
Rodzina piw Argus liczy 11 wariacji smakowych, dostępnych w sieci Lidl przez cały rok. Dodatkowo na sklepowych półkach pojawiają się często sezonowi przedstawiciele tej marki, np. Argus Bursztynowy czy Argus Radler. Piwa Argus charakteryzują się sprawdzonymi surowcami, z których są wytwarzane, przez co są cenione przez konsumentów za świeży smak i najwyższą jakość.
Już niebawem linia piw dostępnych w stałym asortymencie Lidla powiększy się o kolejnego przedstawiciela. Argus Porter to aromatyczne i niezwykle pełne w smaku ciemne piwo dolnej fermentacji, o barwie gorzkiej czekolady. Warzone jest z kombinacji słodów jasnych i ciemnych, a trzymiesięczny czas leżakowania dodatkowo uszlachetnia pełnię smaku tego produktu.
Browarnia Lidla to innowacyjny koncept marki Lidl, który pozwala odkryć klientom sklepów sieci nowe piwne smaki z niemal każdego zakątka świata. W portfolio sieci można spotkać również rzadziej dostępne na polskich półkach trunki, jak niemiecki Benediktiner Weissbier czy włoski Birra Castello.
Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy. Obecnie w wielu krajach Europy istnieje ponad 9000 sklepów tej marki, a w Polsce ponad 550.

KOMENTARZE: (1)
Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!
Zobacz wszystkie komentarze (1)