REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Lidl potwierdza rozstanie z Brodnickim i Okrasą

  • www.portalspozywczy.pl
  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 10-08-2015, 10:19
Lidl potwierdza rozstanie z Brodnickim i Okrasą
Okładka najnowszej gazetki reklamowej sieci Lidl

Po trzech latach Lidl Polska kończy kampanię „Pascal kontra Okrasa”. - Zakończenie kampanii to jej naturalny etap. Jak każda inna formuła, również ta musiała dobiec końca - mówi Anna Biskup, PR Manager Lidl Polska.

REKLAMA

Po trzech latach intensywnych działań, prowadzonych w ramach innowacyjnego formatu łączącego edukację z rozrywką, Lidl Polska kończy kampanię „Pascal kontra Okrasa”. Projekt, który zmienił kulinarne oblicze Polski i wprowadził nową jakość na nasze stoły, pozostanie jedną z najbardziej efektywnych i skutecznych kampanii marketingowych na rynku.

Głównym celem kampanii z udziałem znanych kucharzy Pascala Brodnickiego oraz Karola Okrasy było budowanie wizerunku marki Lidl poprzez edukację i inspirowanie Polaków do smacznego gotowania i poszukiwania nowych smaków na co dzień. W ramach kilkuletniego projektu, dwaj bohaterowie nieustannie rywalizowali poszukując najlepszych kulinarnych rozwiązań. Jednocześnie angażowali Polaków do tego, by razem z nimi odkrywali wyjątkowe smaki w kuchni, a także dzielili się swoimi upodobaniami. W ten sposób powstała kuchnialidla.pl - unikatowy portal na którym oprócz zbioru pomysłów i przepisów kulinarnych, znajdują się porady, tricki i filmy instruktażowe.

Kampania „Pascal kontra Okrasa” składała się z kilku odsłon. Do jej realizacji Lidl wykorzystał wiele różnorodnych narzędzi i kanałów komunikacji. Wśród nich m.in. spoty telewizyjne z udziałem kucharzy, niestandardowe akcje promocyjne, jak książka z przepisami kucharzy dla klientów sieci czy liczne warsztaty kulinarne dla mediów i blogosfery, a także akcje specjalne dla konsumentów.

- W naszej ocenie działania prowadzone w ramach kampanii w pełni zrealizowały zakładane cele. Wspólnie z Pascalem i Karolem udało nam się zachęcić Polaków do eksperymentów w kuchni oraz poszerzania wiedzy nt. gotowania. Wraz z bohaterami naszej kampanii wprowadziliśmy nową jakość potraw na stoły naszych konsumentów, a gotowanie stało się wręcz narodowym hobby Polaków – komentuje Anna Biskup, PR Manager Lidl Polska.

Kampania „Pascal kontra Okrasa” została wyróżniona najbardziej prestiżową nagrodą – Złote Effie 2013 za najbardziej efektywną komunikację marketingową. Ponadto otrzymała również nagrodę magazynu Brief – projekt komunikacji marketingowej 2013. Dzięki prowadzonym działaniom marka Lidl dotarła i zaangażowała w szczytowym punkcie ponad 900 tys. miłośników gotowania (RU - Megapanel PBI/ Gemius za marzec 2015 roku), rozdała swoim klientom 1,2 mln książek
z przepisami Pascala i Okrasy, przygotowała ponad 120 spotów telewizyjnych z udziałem kucharzy,  a na kuchnialidla.pl w sumie zebrała ponad 1000 przepisów kulinarnych, w tym po 90 przepisów autorstwa każdego z mistrzów.

KOMENTARZE: (3)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • ppp 16-08-2015, 18:24:
Witam kolegów i koleżanki z Polski. Od 1 czerwca każdemu pracownikowi w Niemczech lidl podniósł minimalna place do 11,50 euro za godzinę w nagrodę za rzetelną prace. Zaznaczam pracujemy 8 h i mamy do tego godzinę przerwy. Nie wspomnę o rabatach i tańszym życiu jakie my tu mamy.... A wy tak dalej potulnie za 2 EUR na godzinę???
  • Kola 10-08-2015, 12:12:
Lekką rączką wydali setki milionów z Banku Światowego i EBOiR na wmówienie Polakom że Lidl ma produkty dobrej jakości i niskie ceny.
  • Bolo-Lolo 10-08-2015, 10:35:
Bye, bye kucharze☺

Zobacz wszystkie komentarze (3)

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 403) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH