Lidl potwierdza rozstanie z Brodnickim i Okrasą

Po trzech latach Lidl Polska kończy kampanię „Pascal kontra Okrasa”. - Zakończenie kampanii to jej naturalny etap. Jak każda inna formuła, również ta musiała dobiec końca - mówi Anna Biskup, PR Manager Lidl Polska.
POWIĄZANE TEMATY
- Koszyk cen: Zakupy w sklepach franczyzowych są droższe o 50-130 zł od tych robionych w hipermarketach i dyskontach
- Gazetki reklamowe: Lidl i Blix rozszerzają współpracę
- Biedronka, Lidl, Dino mogą skorzystać na niehandlowych niedzielach
- Ograniczenie handlu w niedzielę przełożyło się na rynek reklamowy
Po trzech latach intensywnych działań, prowadzonych w ramach innowacyjnego formatu łączącego edukację z rozrywką, Lidl Polska kończy kampanię „Pascal kontra Okrasa”. Projekt, który zmienił kulinarne oblicze Polski i wprowadził nową jakość na nasze stoły, pozostanie jedną z najbardziej efektywnych i skutecznych kampanii marketingowych na rynku.
Głównym celem kampanii z udziałem znanych kucharzy Pascala Brodnickiego oraz Karola Okrasy było budowanie wizerunku marki Lidl poprzez edukację i inspirowanie Polaków do smacznego gotowania i poszukiwania nowych smaków na co dzień. W ramach kilkuletniego projektu, dwaj bohaterowie nieustannie rywalizowali poszukując najlepszych kulinarnych rozwiązań. Jednocześnie angażowali Polaków do tego, by razem z nimi odkrywali wyjątkowe smaki w kuchni, a także dzielili się swoimi upodobaniami. W ten sposób powstała kuchnialidla.pl - unikatowy portal na którym oprócz zbioru pomysłów i przepisów kulinarnych, znajdują się porady, tricki i filmy instruktażowe.
Kampania „Pascal kontra Okrasa” składała się z kilku odsłon. Do jej realizacji Lidl wykorzystał wiele różnorodnych narzędzi i kanałów komunikacji. Wśród nich m.in. spoty telewizyjne z udziałem kucharzy, niestandardowe akcje promocyjne, jak książka z przepisami kucharzy dla klientów sieci czy liczne warsztaty kulinarne dla mediów i blogosfery, a także akcje specjalne dla konsumentów.
- W naszej ocenie działania prowadzone w ramach kampanii w pełni zrealizowały zakładane cele. Wspólnie z Pascalem i Karolem udało nam się zachęcić Polaków do eksperymentów w kuchni oraz poszerzania wiedzy nt. gotowania. Wraz z bohaterami naszej kampanii wprowadziliśmy nową jakość potraw na stoły naszych konsumentów, a gotowanie stało się wręcz narodowym hobby Polaków – komentuje Anna Biskup, PR Manager Lidl Polska.
Kampania „Pascal kontra Okrasa” została wyróżniona najbardziej prestiżową nagrodą – Złote Effie 2013 za najbardziej efektywną komunikację marketingową. Ponadto otrzymała również nagrodę magazynu Brief – projekt komunikacji marketingowej 2013. Dzięki prowadzonym działaniom marka Lidl dotarła i zaangażowała w szczytowym punkcie ponad 900 tys. miłośników gotowania (RU - Megapanel PBI/ Gemius za marzec 2015 roku), rozdała swoim klientom 1,2 mln książek
z przepisami Pascala i Okrasy, przygotowała ponad 120 spotów telewizyjnych z udziałem kucharzy, a na kuchnialidla.pl w sumie zebrała ponad 1000 przepisów kulinarnych, w tym po 90 przepisów autorstwa każdego z mistrzów.
- « Poprzednia
- 1
- 2
- Następna »

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
KOMENTARZE: (3)
Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!
Zobacz wszystkie komentarze (3)