Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Lidl: Prawie 22 mln zł na reklamę w TV w ciągu trzech tygodni

  • dlahandlu.pl
  • Autor: www.dlahandlu.pl
  • Data: 29-06-2015, 10:30

Z danych Nielsena za okres 1-21.06.2015 r. wynika, że Lidl przeznaczył na reklamę w TV 21 916 490 zł.

W pierwszym tygodniu czerwca sieć wydała 8 734 290 zł, w drugim - 5 987 930 zł, a w trzecim - 7 194 270 zł.

Z cennikowych danych Kantar Media przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że od stycznia do maja br. Lidl na reklamy w mediach pozainternetowych wydał 203 940 140 zł. Wydatki Lidla wzrosły o 4,8 proc. względem ubiegłego roku.

Czytaj więcej na www.dlahandlu.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (26 347) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH