Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Lidl przed Wielkanocą wydał w 2 tygodnie ponad 34 mln zł na reklamę w TV

  • dlahandlu.pl
  • Autor: dlahandlu.pl
  • Data: 23-03-2018, 12:48

W okresie od 5 do 18 marca br. Lidl był ponownie liderem zestawień największych reklamodawców telewizyjnych Nielsena, wydając na reklamę ponad 34 mln zł. W tym samym czasie Biedronka (5. pozycja w zestawieniach) przeznaczyła na ten cel blisko 12,9 mln zł.

W tygodniu od 5 do 11 marca Lidl przeznaczył na reklamę w telewizji aż 20 009 149 zł, a w okresie od 12 do 18 marca - 14 049 075 zł.

Biedronka w pierwszym z badanych tygodni wydała "zaledwie" 6 374 244 zł, by nieco zwiększyć wydatki w tygodniu 12-18 marca, do poziomu 6 501 932 zł.

Czytaj na dlahandlu.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (10 340) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane