Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

Lidl przed Wielkanocą wydał w 2 tygodnie ponad 34 mln zł na reklamę w TV

W okresie od 5 do 18 marca br. Lidl był ponownie liderem zestawień największych reklamodawców telewizyjnych Nielsena, wydając na reklamę ponad 34 mln zł. W tym samym czasie Biedronka (5. pozycja w zestawieniach) przeznaczyła na ten cel blisko 12,9 mln zł.

  • Źródło dlahandlu.pl

Autor: dlahandlu.pl
Data: 23-03-2018, 12:48

W tygodniu od 5 do 11 marca Lidl przeznaczył na reklamę w telewizji aż 20 009 149 zł, a w okresie od 12 do 18 marca - 14 049 075 zł.

Biedronka w pierwszym z badanych tygodni wydała "zaledwie" 6 374 244 zł, by nieco zwiększyć wydatki w tygodniu 12-18 marca, do poziomu 6 501 932 zł.

Czytaj na dlahandlu.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

handel RSS ALERT    /    sieci handlowe RSS ALERT    /    dyskonty RSS ALERT    /    Lidl RSS ALERT    /    wydatki na reklamę RSS ALERT    /    wydatki na reklamy Lidla RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.84.243.246
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.