Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

Lidl przesadził z promocją ulubionej wody Beyonce?

Woda Fiji znajduje się w czołówce 10 wód butelkowanych najlepiej sprzedających się w USA. Piją ją m.in Beyonce, Rihanna i Justin Bieber. Niedawno trafiła do oferty sieci sklepów Lidl. Wątpliwości wzbudza jednak sposób jej promocji, który w ocenie ekspertów jest tylko marketingowym chwytem i nie ma wiele wspólnego z nauką - pisze Newsweek.

Lidl przesadził z promocją ulubionej wody Beyonce?

„Niegazowana woda alkaliczna o delikatnym łagodnym smaku. Pochodzi ze starożytnych, głębokich źródeł na Fidżi, a jej pH wynosi 7,7 i pomaga w odkwaszaniu organizmu” – zapewnia firma w spocie promującym produkt.

I jak pisze Newsweek, nieco mija się z prawdą, co potwierdza w rozmowie z redakcją Radosław Majewski, dietetyk z Centrum Dietetyki Stosowanej w Białymstoku. – Woda alkaiczna – ciecz o wyższym poziomie pH niż zwykła kranówka nie ma czego odkwaszać, bo termin „zakwaszenie organizmu” w dietetyce nie istnieje. To doskonały przykład na mit stosowany w marketingu – wykreowanie sztucznego problemu i podsunięcie konsumentowi jego rozwiązania.

Wątpliwe okazują się też zapewnienia o wyjątkowych właściwościach „alkaicznej wody”. Zdaniem Majewskiego, woda nie będzie żadnym istotnym źródłem składników mineralnych. – Pół litra takiej wody zawiera jedynie 8 mg magnezu, a dzienne zapotrzebowanie organizmu na magnez to ok. 300 mg.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

woda alkaiczna RSS ALERT    /    woda RSS ALERT    /    Fiji Water RSS ALERT    /    Lidl RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.242.115.55
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.