REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Lidl przeznaczy 20 mln zł na reklamę w telewizji

  • dlahandlu.pl
  • Autor: dlahandlu.pl
  • Data: 03-06-2014, 14:59

W ostatnim czasie Lidl króluje wśród marek z największym wydatkami na reklamę w telewizji. Sieć przez trzy tygodnie znajdowała się w zestawieniu TOP 10 brandów, które wydały najwięcej na ten cel. Według oficjalnych cenników stacji telewizyjnych firma przeznaczyła na promocje aż 21 647 750 zł.

REKLAMA

W ostatnim badanym tygodniu (19-25 maj) sieć sklepów Lidl przeznaczyła na reklamę telwizyjną 6 536 740 zł, tydzień wcześniej - 7 740 170 zł, a dwa tygodnie wcześniej - 7 370 840 zł.

Przypomnijmy, pod koniec 2013 r. sieć przedłużyła kampanię reklamową z udziałem kucharzy Pascala Brodnickiego i Karola Okrasy.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 748) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH