REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Lidl rozważa wejście w e-commerce

  • Autor: portalspozywczy.pl / RetailWeek
  • Data: 06-07-2015, 11:55
Lidl rozważa wejście w e-commerce
fot. shutterstock.com

Lidl rozważa inwestycje w sektorze e-commerce w Wielkiej Brytanii. W planach uruchomienie sprzedaży win z oferty dyskontów sieci.

REKLAMA

Wejście w segment e-commerce ma na celu skuteczniejszą konkurencję z wielką brytyjską czwórką: Tesco ,Sainsbury's, Asda i Morrisons. Wzrost sektora zakupów online pomogło zrównoważyć spadającą sprzedaż tych największych sieci supermarketów w Wielkiej Brytanii.

Prognozy mówiące o wzroście e-handlu w Wielkiej Brytanii do 17 mld funtów w 2019 r. skłoniły Lidl do zbadania możliwości rozwoju na tym rynku.

Zarząd dyskontera widzi szansę we wprowadzenia do sprzedaży w internecie win z oferty sklepów Lidl. W ubiegłym roku sieć wprowadziła 48 nowych win w cenie od 4.99 do 21.99 funtów za butelkę.

 

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (28 147) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH