REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Lidl rozwija obecność w mediach społecznościowych

  • Autor: pr
  • Data: 23-01-2013, 13:34

Facebookowy profil Lidla bije rekordy popularności. Do tej pory fanpage sieci polubiło już ponad pół miliona internautów. Fanpage Lidla na portalu Facebook jest jednocześnie największym spośród fanpagy wszystkich sieci handlowych... ale Lidl na tym nie poprzestaje - podaje sieć w komunikacie.

REKLAMA

Po Facebooku i YouTube nadszedł czas na Pinterest.

Dla wielu to nowość, ale liczba użytkowników Pinterest rośnie z dnia na dzień. Portal ten, nazywany potocznie wirtualną tablicą korkową, to miejsce, w którym "przypinamy" interesujące nas zdjęcia lub klipy video. Tablica Lidla obfituje w zdjęcia potraw według przepisów Pascala Brodnickiego i Karola Okrasy, a także w wiele inspiracji - nie tylko kulinarnych.

Lidl jest również obecny na popularnym serwisie YouTube. Filmy znajdujące się na kanale sieci Lidl mają już ponad półtora miliona odsłon.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 952) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH