REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Lidl rusza z działaniami wykorzystującymi lokowanie produktu

  • Autor: Press.pl
  • Data: 25-09-2013, 10:45

Sieć sklepów Lidl Polska rozpoczęła działania wizerunkowe z wykorzystaniem lokowania produktu. Lidl uczestniczy w trzech projektach telewizyjnych poprzez product placement i sponsoring.

REKLAMA

Marka pojawia się w programie "Ugotowani" na antenie TVN. Dodatkowo Lidl uczestniczy w programach: "Pascal po Polsce" w TVN Style i "Okrasa łamie przepisy" w TVP. Obaj kucharze występują w kampanii reklamowej Lidla.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (23 587) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH