Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Lidl rusza z działaniami wykorzystującymi lokowanie produktu

  • Autor: Press.pl
  • Data: 25-09-2013, 10:45

Sieć sklepów Lidl Polska rozpoczęła działania wizerunkowe z wykorzystaniem lokowania produktu. Lidl uczestniczy w trzech projektach telewizyjnych poprzez product placement i sponsoring.

Marka pojawia się w programie "Ugotowani" na antenie TVN. Dodatkowo Lidl uczestniczy w programach: "Pascal po Polsce" w TVN Style i "Okrasa łamie przepisy" w TVP. Obaj kucharze występują w kampanii reklamowej Lidla.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze



POLECAMY W SERWISACH