Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Lidl sprzedaje wodę Nałęczowianka w butelkach z recyclingu

Redukcja plastiku stanowi jedno z podstawowych zobowiązań firmy Lidl Polska, która zadeklarowała ograniczenie zużycia tego tworzywa o 20% w opakowaniach marek własnych do 2025 r. Do tego czasu 100% wszystkich plastikowych opakowań marek Lidla będzie możliwa do recyklingu. Sieć wspiera także zewnętrzne inicjatywy partnerów, które mają na celu ochronę środowiska. Dlatego od listopada w stałej ofercie dostępna jest butelka wody Nałęczowianka 1I wykonana w 50% z plastiku (R-PET), pochodzącego z recyclingu.

Lidl sprzedaje wodę Nałęczowianka w butelkach z recyclingu
fot. materiały prasowe

Autor: portalspozywczy.pl
Data: 25-11-2019, 12:11

„Spotkajmy się jeszcze raz!” to hasło, które przyświeca idei recyclingu tworzyw sztucznych. Wspiera ją Nałęczowianka, która wprowadziła na rynek nową butelkę wody o pojemności 1I, wykonaną w 50% z plastiku (R-PET) pochodzącego z recyclingu. Jest to pierwsza taka butelka 1I na rynku. Pozwala to na stworzenie obiegu zamkniętego ponieważ butelka ta w 100% nadaje się do ponownego wykorzystania i może z niej powstać np. kolejna butelka.

– Recycling i tym samym ponowne wykorzystanie naszych produktów to dla nas priorytet. Dokładamy wszelkich starań, aby nasze kolejne produkty spełniały te założenia. Jesteśmy dumni, że udało się stworzyć butelkę o chętnie wybieranej pojemności 1L, której możemy „dać drugie życie”. Wystarczy wrzucić ją do żółtego pojemnika przeznaczonego na odpady z tworzyw sztucznych. Za sprawą współpracy z Lidl Polska, możemy zaproponować naszym konsumentom ten produkt na szeroką skalę – podkreśla Tatiana Szczepaniak, Head of Marketing, Nestle Polska S.A, Odział Nestle Waters

Butelka wody Nałęczowianka 1L wykonana w 50% z R-PET już jest dostępna we wszystkich sklepach sieci Lidl Polska w ofercie stałej.

– W Lidlu wiemy, że każda plastikowa torba, butelka czy słomka ma znaczenie – gdyż na całym świecie są ich miliardy. Dlatego ograniczamy ilość plastiku w opakowaniach naszych produktów i staramy się wspierać również zewnętrzne inicjatywy, które mają na celu troskę o ekologię. Cieszymy się na współpracę z marką Nałęczowianka. Każdy z nas może mieć realny wpływ na dobro naszej planety, kierując się nim również podczas codziennych wyborów zakupowych – zaznacza Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communication, Lidl Polska.

Sieć Lidl konsekwentnie realizuje przyjęte założenia w walce z plastikiem, m.in. do końca 2019 roku sieć zredukuje zużycie plastiku o 800 ton.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Lidl RSS ALERT    /    Nałęczowianka RSS ALERT    /    CSR RSS ALERT    /    ekologia RSS ALERT    /    opakowania RSS ALERT    /    recycling RSS ALERT    /    handel RSS ALERT    /    woda RSS ALERT    /    butelki plastikowe RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.204.183.113
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.
iii

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.