Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Czy Dorota Wellman będzie gotować dla Lidla?

  • Autor: wirtualnemedia.pl/dlahandlu.pl
  • Data: 17-08-2015, 09:34
Lidl stawia na Dorotę Wellman! To ona zastąpi Okrasę i Brodnickiego w reklamach sieci?
Lidl: Dorota Wellman zamiast Okrasy i Brodnickiego

Jak wynika z ustaleń serwisu Wirtualnemedia.pl, nową bohaterką reklam dyskontów Lidl, zamiast kucharzy Karola Okrasy i Pascala Brodnickiego, będzie prezenterka TVN Dorota Wellman. Właśnie startuje teaserowa część kampanii reklamowej z Wellman.

W nowych wydaniach wybranych tytułów prasowych oraz na nośnikach outdoorowych pojawiła się reklama zapowiadająca udział Doroty Wellman w kampanii Lidla. Prezenterka TVN jest przedstawiona w fartuchu kucharskim podczas radosnego przygotowywania jedzenia. Hasłem jest pytanie: „Czy Dorota będzie szefem kuchni?”, czemu towarzyszy informacja, że szczegóły zostaną ujawnione 3 września. Z kolei spot, emitowany w telewizji i internecie, pokazuje, jak Wellman próbuje gotować i piec różne dania z mało udanymi efektami.

Dorota Wellman znana jest m.in. z prowadzenia z Marcinem Prokopem śniadaniowego programu "Dzień Dobry TVN". Wiosną tego roku została ambasadorką kampanii "NaroDove piękno" promującej kosmetyki Dove. Prezenterka reklamowała także jogurty Activia, a honorarium przeznaczyła na cele charytatywne.

Lidl zakończył właśnie trwającą trzy lata kampanię reklamową z udziałem Pascala Brodnickiego i Karola Okrasy. Sieć w tym czasie wydała na promocję ponad 1 mld zł. Poniesione wydatki opłaciły się.

Lidl w latach 2012-2014 zwiększył swoje przychody o 35,2 proc z 8,5 mld zł w 2012 roku, przez 10,6 mld zł w 2013 roku po 11,5 mld zł w 2014 roku. Oznacza to wzrost o 3 mld zł w trzy lata.

W ciągu tych lat liczba sklepów sieci wzrosła do 547 na koniec ubiegłego roku. Oznacza to, że w latach 2012-2014 Lidl otworzył w Polsce 111 sklepów (w 2012 – 43, w 2013 – 32, a w 2014 – 36). W tym roku celuje w 30 kolejnych sklepów.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (5)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • pitupitu 21-08-2015, 10:59:
co za dużo to niezdrowo
  • klientka 19-08-2015, 10:40:
ta grubaska to antyreklama spozywki!!!!!!!!!!!!!!!!
  • marcin 18-08-2015, 09:38:
I tak będziemy to oglądać bo reklamy Lidla są wszędzie z każdej strony człowieka atakują i wbijają różne rzeczy do głowy. Jak jest np ich reklama w TVN to przełączam kanał np na TVP a tu zaraz też jest. Porażka co teraz robią ludziom z mózgów

Zobacz wszystkie komentarze (5)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 876) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH