Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Lidl stawia na reklamę telewizyjną. W tydzień wydaje na ten cel 3 mln zł

  • dlahandlu.pl
  • Autor: www.dlahandlu.pl
  • Data: 23-07-2013, 12:04

Z ostatnich danych firmy Nielsen za okres 8-14 lipca wynika, że na reklamę żywności w telewizji wydano łącznie 56,4 mln zł. Wśród marek z największymi wydatkami reklamowymi znalazł się Lidl, który według oficjalnych cenników reklamowych przeznaczył na ten cel 3,08 mln zł.

Przypomnijmy, w pierwszym tygodniu lipca sieć Lidl wydała na ten cel 3,6 mln zł. Firma od roku prowadzi intensywną kampanię, w cotygodniowych odsłonach, z udziałem kucharzy Pascala Brodnickiego i Karola Okrasy, do których w marcu br. dołączył cukiernik Paweł Małecki. Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (19 889) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH