REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Lidl stawia w Polsce na nowy koncept sklepu

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 30-10-2012, 23:09
Lidl stawia w Polsce na nowy koncept sklepu

Sieć dyskontów Lidl stawia na rozwój nowego konceptu architektonicznego sklepu. Operator rezygnuje z charakterystycznych dla dyskontów prostych pawilonów, na rzecz obiektów o bardziej nowoczesnej architekturze. Placówki Lidla coraz częściej będą miały dach jednospadowy, zaś elewacje będą kombinacją szkła i wysokiej jakości okładzin.

REKLAMA

Przez wiele lat Lidl stawiał w Polsce na proste, tanie, ale bardzo funkcjonalne, typowe dla dyskontów konstrukcje. Oczywiście budowane sklepy różniły się  między sobą wyglądem ze względu na powierzchnię działki czy lokalizację, w której powstawały. W bardziej prestiżowych miejscach (najczęściej w większych miastach) Lidl stawiał na placówki o większej powierzchni i bardziej nowoczesnej bryle. Od pewnego czasu niemiecki dyskonter buduje w Polsce sklepy według nowych standardów. 

- Stale się rozwijamy. Budując nowe sklepy stale pracujemy nad ich udoskonalaniem, aby w jeszcze większym stopniu zapewniały komfort i wygodę klientom oraz podnosiły jednocześnie efektywność codziennej pracy. Staramy się, by implementowane zmiany wpływały również pozytywnie na aspekt wizualny placówek, które wyglądają estetyczniej i nowocześniej - mówi reprezentująca sieć Lidl Polska Anna Biskup.

- Wygląd naszych nowych placówek jest zgodny z aktualizowanymi standardami, stąd też różnią się od tych już wybudowanych. Przede wszystkim, za sprawą zmiany konstrukcji dachu na jednospadową, zmieniła się bryła architektoniczna budynków. Podjęliśmy również decyzję o zastosowaniu nowoczesnej elewacji aluminiowej wysokiej jakości - jest jasna i łatwa do utrzymania w czystości. Jedna ze ścian obiektu składa się z okien w systemie fasadowym, co ma na celu doświetlenie sali sprzedażowej - tłumaczy przedstawicielka sieci Lidl.

Niemiecki operator oprócz realizacji nowych sklepów przy zastosowaniu najnowszych standardów, na bieżąco prowadzi także remonty już istniejących placówek.

Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalności na terenie całej Europy. Obecnie w wielu krajach Europy działa ok. 9000 sklepów tej marki, a w Polsce jest ich ok. 450.

WIĘCEJ INFORMACJI

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (26 202) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH