Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Lidl, Tesco i Biedronka to sieci najczęściej wybierane na Facebooku

  • Autor: pr/dlahandlu
  • Data: 18-12-2014, 22:56

Trwa przedświąteczna gorączka zakupowa. Także na Facebooku internauci szukają najlepszych ofert i zbierają opinie o tym co warto kupić. Catvertiser, aplikacja do zarządzania kampaniami reklamowymi na Facebooku, przeanalizowała preferencje Polaków. Wynika z nich, że to panie częściej chodzą na zakupy i chętniej przyznają się do wydawania pieniędzy w sieci.

Powodzeniem wśród użytkowników największej platformy społecznościowej świata cieszą się mniejsze sklepy (butiki), dystansując duże centra handlowe i supermarkety. Tak wynika z danych uzyskanych na podstawie zainteresowań deklarowanych przez użytkowników Facebooka.
Internauci korzystający z serwisu społecznościowego najczęściej wybierają Lidl, Tesco i Biedronkę. Aby oszczędzić szukają głównie wyprzedaży i zakupów grupowych.

Badanie przeprowadzone zostało 15 grudnia na podstawie deklaracji 12,6 mln użytkowników Facebooka.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 444) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH