Lidl, Tesco i Biedronka wydały w tydzień na reklamę łącznie 23 197 676 zł
Według danych firmy Nielsen za okres 2 - 8 listopada 2015 r., sieć Lidl przeznaczyła na reklamę w telewizji 9 526 928 zł. W zestawieniu TOP 10 brandów z największymi wydatkami znalazły się również sieć Tesco (6 977 903 zł) oraz Biedronka (6 692 845 zł).
POWIĄZANE TEMATY
- Koszyk cen: Zakupy w sklepach franczyzowych są droższe o 50-130 zł od tych robionych w hipermarketach i dyskontach
- Gazetki reklamowe: Lidl i Blix rozszerzają współpracę
- Biedronka, Lidl, Dino mogą skorzystać na niehandlowych niedzielach
- Ograniczenie handlu w niedzielę przełożyło się na rynek reklamowy
Łącznie te trzy sieci handlowe przeznaczyły na reklamę telewizyjną 23 197 676 zł. Wydatki są podawane według oficjalnych cenników stacji TV.
Przypomnijmy, od września sieć Lidl prowadzi nową kampanię, która przybrała formułę talk show. Program jest prowadzony przez Dorotę Wellman i Karola Okrasę.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
KOMENTARZE
Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!