REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Lidl, Tesco i Biedronka wydały w tydzień na reklamę łącznie 23 197 676 zł

  • dlahandlu.pl
  • Autor: www.dlahandlu.pl
  • Data: 13-11-2015, 11:46

Według danych firmy Nielsen za okres 2 - 8 listopada 2015 r., sieć Lidl przeznaczyła na reklamę w telewizji 9 526 928 zł. W zestawieniu TOP 10 brandów z największymi wydatkami znalazły się również sieć Tesco (6 977 903 zł) oraz Biedronka (6 692 845 zł).

REKLAMA

Łącznie te trzy sieci handlowe przeznaczyły na reklamę telewizyjną 23 197 676 zł. Wydatki są podawane według oficjalnych cenników stacji TV.

Przypomnijmy, od września sieć Lidl prowadzi nową kampanię, która przybrała formułę talk show. Program jest prowadzony przez Dorotę Wellman i Karola Okrasę.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (11 924) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH