Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Lidl: Tydzień azjatycki jest w naszej sieci bardzo popularny

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 02-03-2018, 10:48
Lidl: Tydzień azjatycki jest w naszej sieci bardzo popularny
Fot. shutterstock

Tydzień azjatycki jest w Lidlu bardzo popularny. Klienci poszukują oryginalnych smaków i produktów. Korzystają chętnie także z przepisów kuchni azjatyckiej, które znajdują się na stronie KuchniaLidla.pl - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Aleksandra Robaszkiewicz, PR Manager, Lidl Polska.

- Lidl jako pierwsza sieć spożywcza wprowadziła na polskim rynku w 2007 r. tygodnie tematyczne.  Od tego czasu w naszych sklepach można było kupić produkty m.in. w ramach tygodnia kuchni włoskiej, azjatyckiej, francuskiej, greckiej czy meksykańskiej. Wciąż chcemy zaskakiwać naszych klientów oryginalnymi produktami i zabierać ich w podróż po smakach z całego świata - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Aleksandra Robaszkiewicz, PR Manager, Lidl Polska.

- Tydzień azjatycki jest w Lidlu bardzo popularny. W naszej ofercie znaleźć można m.in. wybór makaronów np. makaron Chow Mein czy makaron Soba z mąki gryczanej. Proponujemy klientom także produkty, które sprawdzą się do przygotowania sushi, np. ryż, marynowany imbir, sos sojowy czy pastę wasabi. Na nasze półki trafiają produkty wyprodukowane m.in. w Chinach, Tajlandii i na Sri Lance - dodaje.

Podkreśla, że klienci poszukują oryginalnych smaków i produktów. Korzystają chętnie także z przepisów kuchni azjatyckiej, które znajdują się na stronie KuchniaLidla.pl. - Na co dzień w naszych sklepach można znaleźć produkty, które nadadzą daniom orientalnego charakteru np. mleczko kokosowe, kapustę pak choi czy kurkumę. Mleczko kokosowe, wcześniej wyłącznie pojawiające się w tygodniach kuchni azjatyckiej, zgodnie z oczekiwaniami klientów wprowadzone zostało do stałej oferty - mówi Aleksandra Robaszkiewicz.

Dodaje, że na platformie Kuchnia Lidla znajdują się przepisy na takie dania jak: wegetariański ramen, sajgonki, curry czy na zupę pho. - Nasza nowa książka, którą od tego tygodnia można otrzymać za dokonane zakupy w sklepach Lidl, pt. „Jeść Zdrowiej” to także przepisy inspirowane kuchnią azjatycką, tym razem w wersji fit. Nasza ambasadorka i trenerka żywieniowa Daria Ładocha proponuje w książce m.in. przepisy na takie dania jak: spring rollsy, makaron stir-fry czy na rosół azjatycki - mówi.

- Nasz „Ryneczek Lidla” to ponad 100 rodzajów owoców i warzyw. Stawiamy na współpracę z polskimi dostawcami. Istotna jest dla nas przede wszystkim jakość produktów, ale również ich pochodzenie. Zawsze gdy istnieje możliwość współpracy z krajowym dostawcą, stawiamy na polskie warzywa i owoce. Zgodnie z oczekiwaniami klientów wprowadzamy do oferty także egzotyczne produkty. W Lidlu w ramach akcyjnych ofert pojawiają się takie rośliny jak: Okra, Gostan, Pomelo żółte oraz czerwone. Jeżeli chodzi natomiast o produkty, które sprowadzane są bezpośrednio z Azji to przykładem jest tu świeży kokos pochodzący z Tajlandii lub Wietnamu - mówi Aleksandra Robaszkiewicz.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (11 524) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH