Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

Lidl w 2018 roku: Rozwój sklepów i marek własnych, paczkomaty

Rozwój naszej sieci jest dla nas celem strategicznym. Powiększamy liczbę sklepów, modernizujemy nasze obiekty tak, aby były dla klientów jeszcze bardziej komfortowe oraz każdego dnia oferujemy szeroki wybór produktów w atrakcyjnych i niskich cenach – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Aleksandra Robaszkiewicz, Communications Manager Lidl Polska.

Lidl w 2018 roku: Rozwój sklepów i marek własnych, paczkomaty
fot. shutterstock

Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 14-12-2018, 15:28

Ponad 30 sklepów i 9 centrów dystrybucji

Lidl Polska ma obecnie ponad 630 sklepów. – Większość z nich to obiekty wolnostojące z parkingiem. Sprawdzamy różne rozwiązania, dlatego niektóre z naszych obiektów zlokalizowane są również w centrach handlowych – na przykład w październiku otworzyliśmy sklep w Galerii Łódzkiej w nowej koncepcji – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Aleksandra Robaszkiewicz, Communications Manager Lidl Polska. 

Sieć posiada również dziewięć centrów dystrybucji, a przyszłym roku planuje otworzyć kolejne dwa. – W pierwszym kwartale 2019 roku otworzymy dziesiąte centrum dystrybucji w Kałuszynie, w którym zatrudnienie znajdzie ponad 200 osób. Dzięki dogodnej lokalizacji, magazyn w Kałuszynie pozwoli na rozwój sieci we wschodniej części kraju. Wśród planów na 2019 rok mamy również uruchomienie centrum dystrybucyjnego w zachodniej Polsce – w Stargardzie, gdzie zatrudnionych będzie także ponad 200 osób – mówi przedstawicielka sieci.

Paczkomaty w sklepach

Od lat trwają spekulacje, czy Lidl Polska uruchomi e-sklep. Sieć do tej pory wystartowała z projektami e-commerce, takimi jak www.winnicalidla.pl, czyli platforma do rezerwacji win oraz www.lidl-podroze.pl, czyli serwis internetowy, za pomocą którego można kupić wycieczki.

Aleksandra Robaszkiewicz tłumaczy, że kolejnym krokiem na płaszczyźnie e-commerce są testy współpracy z InPostem i umieszczenie Paczkomatów przy wybranych placówkach sieci Lidl. – Mamy nadzieję, że tak jak inne nasze koncepty, tak Paczkomaty przypadną naszym klientom do gustu i będą oni z nich chętnie korzystać w momencie dalszego rozwoju naszych usług. Warto jednak podkreślić, że sprzedaż bezpośrednia jest w dalszym ciągu dla nas bardzo ważna i stanowi podstawowy kanał dystrybucji – wyjaśnia.

Marki własne – bio i clean label

Dla sieci bardzo ważne są marki własne, które cały czas są udoskonalane. - Jednym z udoskonaleń jest wprowadzenie tzw. czystych etykiet. Nasze wędliny pod marką Pikok Pure są wyprodukowane bez zbędnych dodatków takie jak wzmacniacze smaku czy substancje konserwujące – mówi Aleksandra Robaszkiewicz.

Sieć stawia również na rozwój Ryneczku Lidla – w 2018 roku sprzedawała w nim ponad 150 owoców i warzyw. – Coraz więcej z nich posiada certyfikat BIO – na Ryneczku Lidla klienci znajdą takie produkty jak BIO banany, BIO cytryny, BIO buraki czy BIO marchew. Produkty BIO dostępne są nie tylko wśród owoców i warzyw – oferujemy również m.in. BIO jogurty naturalne, BIO wafle ryżowe czy BIO dżemy. Śledzimy trendy obecne na rynku i stale rozszerzamy produkty przeznaczone dla wegan oraz wegetarian – podkreśla przedstawicielka sieci.

więcej informacji:

Lidl RSS ALERT    /    handel RSS ALERT    /    Aleksandra Robaszkiewicz RSS ALERT    /    sieci handlowe RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.172.234.236
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.