Lidl w czołówce firm wydających najwięcej na reklamę
Według danych firmy Nielsen, w okresie od 7 do 13 stycznia, sieć Lidl wydała na reklamę w telewizji 3 608 946 zł. W zestawieniu TOP 10 marek, które wydały w tym okresie najwięcej na reklamę znalazły się odpowiednio: Orange (7 014 886 zł), Knorr (4 963 375 zł), Lidl, Play (3 551 959 zł), Nurofen (3 225 815 zł), T-mobile (2 585 668 zł), Plus (2 517 276 zł), Media Expert (2 489 148 zł), Opel (2 354 260 zł) oraz 4 Life Direct (2 205 146 zł). Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.
POWIĄZANE TEMATY
- Koszyk cen: Zakupy w sklepach franczyzowych są droższe o 50-130 zł od tych robionych w hipermarketach i dyskontach
- Gazetki reklamowe: Lidl i Blix rozszerzają współpracę
- Biedronka, Lidl, Dino mogą skorzystać na niehandlowych niedzielach
- Rośnie popyt na małe opakowania. Zyskują m.in. producenci wody i alkoholu
W poprzednim tygodniu (31.12- 06.01) zestawienie wyglądało następująco: Plus (6 003 638 zł), Orange (4 525 530 zł), Play (3 709 828 zł), Avans (2 941 647 zł), Ibuprom (2 763 210 zł), Belissa (2 719 225 zł), Media Expert (2 594 603 zł), Nescafe (2 367 280 zł), Lidl (2 122 374 zł) oraz Guseppe (2 102 250 zł).

KOMENTARZE
Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!