Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Lidl w czołówce firm wydających najwięcej na reklamę

  • dlahandlu.pl
  • Autor: dlahandlu.pl
  • Data: 18-01-2013, 11:26

Według danych firmy Nielsen, w okresie od 7 do 13 stycznia, sieć Lidl wydała na reklamę w telewizji 3 608 946 zł. W zestawieniu TOP 10 marek, które wydały w tym okresie najwięcej na reklamę znalazły się odpowiednio: Orange (7 014 886 zł), Knorr (4 963 375 zł), Lidl, Play (3 551 959 zł), Nurofen (3 225 815 zł), T-mobile (2 585 668 zł), Plus (2 517 276 zł), Media Expert (2 489 148 zł), Opel (2 354 260 zł) oraz 4 Life Direct (2 205 146 zł). Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.

W poprzednim tygodniu (31.12- 06.01) zestawienie wyglądało następująco: Plus (6 003 638 zł), Orange (4 525 530 zł), Play (3 709 828 zł), Avans (2 941 647 zł), Ibuprom (2 763 210 zł), Belissa (2 719 225 zł), Media Expert (2 594 603 zł), Nescafe (2 367 280 zł), Lidl (2 122 374 zł) oraz Guseppe (2 102 250 zł).

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 394) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH