Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Lidl w I pół. 2018 r.: Nowa komunikacja marketingowa, rozwój marek własnych

W Polsce każdego miesiąca otwieramy nowe sklepy, dlatego rocznie przybywa ich około 30. Planujemy utrzymanie takiego tempa ekspansji i organicznego rozwoju - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Aleksandra Robaszkiewicz, Communication Manager, Lidl Polska.

Lidl w I pół. 2018 r.: Nowa komunikacja marketingowa, rozwój marek własnych
Fot. shutterstock

Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 16-07-2018, 12:08

- Jednym z najważniejszych wydarzeń bieżącego roku jest wprowadzenie akcji „Więcej na radość z życia”, która ma na celu dostarczanie klientom asortymentu bardzo wysokiej jakości w atrakcyjnej, niskiej cenie, podkreślając tym samym, jak pełniej cieszyć się życiem każdego dnia dzięki oszczędności czasu oraz pieniędzy - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Aleksandra Robaszkiewicz, Communication Manager, Lidl Polska.

- Ponadto rozwijamy współpracę z dostawcami głównie z Polski, koncentrując się na silnym rozwoju marek własnych zarówno w wersji podstawowej, jak i z segmentu BIO, premium oraz z półki „bez” - niezawierających określonych składników w recepturze - dodaje.

- W 2018 roku stawiamy również na silne wzmocnienie naszych kompetencji biznesowych - w aspekcie Winnicy Lidla oraz Lidl Podróże. Wprowadzona do sprzedaży we wrześniu 2017 roku oferta usług turystycznych na platformie lidl-podroze.pl w szybkim tempie zdobywa uznanie coraz szerszego grona osób, korzystających z ofert krajowych, jak i zagranicznych - mówi Aleksandra Robaszkiewicz.

Lidl w pierwszym półroczu 2018 roku rozwijał również ofertę Winnicy Lidla. - Na platformie winnicalidla.pl, użytkownicy mają możliwość rezerwacji wybranych produktów on-line, a także zapoznania się z rekomendacjami i ocenami specjalistów. W skład asortymentu wchodzą zarówno  wina, alkohole mocne oraz piwa jak z różnych zakątków świata. Co więcej, w przypadku dużej części produktów z asortymentu alkoholowego jesteśmy ich jedynym polskim importerem, co jest składową budowania przewagi konkurencyjnej przez Winnicę Lidl - podkreśla Aleksandra Robaszkiewicz.

- W czerwcu rozpoczęliśmy również projekt ankiety dla klientów „Twoja opinia”, który cieszy się bardzo dużą popularnością i pozwala nam na jeszcze lepsze wsłuchiwanie się w potrzeby i oczekiwania naszych odbiorców - dodaje.

Jakie ma Lidl plany na drugą połowę 2018 roku? - Na przełomie kilku miesięcy zostanie otwarte kolejne centrum dystrybucji w Mińsku Mazowieckim. Stanowić ono będzie dziesiąty tego typu obiekt logistyczny Lidl Polska i umożliwi utrzymanie założonego tempa rozwijania naszej działalności - mówi Aleksandra Robaszkiewicz.

- W drugim półroczu 2018 r. planujemy również wprowadzenie wielu atrakcyjnych i innowacyjnych rozwiązań dla naszych klientów – aktualnie jest jeszcze zbyt wcześnie, aby podać szczegóły – zachęcamy do śledzenia naszej komunikacji w kanałach ATL, BTL oraz komunikatów prasowych - dodaje.

więcej informacji:

Lidl RSS ALERT    /    sieci handlowe RSS ALERT    /    handel RSS ALERT    /    Aleksandra Robaszkiewicz RSS ALERT    /    Lidl Polska RSS ALERT    /    dyskonty RSS ALERT    /    Milos Ryba RSS ALERT

KOMENTARZE (2)

  • TW 2018-07-16 21:36:49
    NIE CHODZE DO LIDLA BO TO NIEMIECKI SKLEP A ONI ZYSKI KTÓRE TU OSIĄGAJĄ TRANSFETUJĄ DO SWPJEJ OJCZYZNY
  • baraja 2018-07-17 17:41:12
    radziłbym zrobić porządek z tym co jest. Etykiety promocyjne na sali śpiewają niższym tonem aniżeli nabijają na kasie. I to na każdej sali podobne przypadki. Ciekawa forma "testów zachowań konsumenckich"

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.206.14.135
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.
iii

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.