Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

Lidl w I półroczu: Nowe placówki, nowe centrum dystrybucyjne i e-sklep

W 2019 roku kontynuujemy naszą działalność biznesową zgodnie z ideą „Więcej na radość z życia”, dążąc tym samym do tego aby klienci dokonując zakupów w sklepach Lidl Polska oszczędzali czas i pieniądze oraz aby w ten sposób mieli więcej na wspólne chwile z bliskimi i zwyczajnie czas oraz środki na realizację własnych pasji. W dalszym ciągu zapewniamy naszym klientom produkty wysokiej jakości w niskiej cenie oraz wyprodukowane w sposób zrównoważony - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Aleksandra Robaszkiewicz, Communications Manager Lidl Polska.

Lidl w I półroczu: Nowe placówki, nowe centrum dystrybucyjne i e-sklep
fot. shutterstock

Autor: portalspozywczy.pl
Data: 12-07-2019, 10:13

- Pierwsze półrocze bieżącego roku dla Lidl Polska upłynęło pod znakiem rozwoju nowych usług. W kwietniu rozpoczęliśmy sprzedaż on-line poprzez nasz sklep internetowy www.lidl-sklep.pl. Od tego czasu klienci mogą dokonywać zakupów artykułów przemysłowych w zaciszu własnego domu. Klienci aktualnie mają dostęp do ponad 1 300 artykułów w 8 kategoriach: moda, warsztat i auto, dziecko, dom, kuchnia, sport i wypoczynek, zdrowie i uroda, ogród. W tym samym czasie wprowadziliśmy również aplikację zakupową Lidl Plus. Jest to przede wszystkim skrojone na miarę narzędzie pomagające zarządzać domowym budżetem, oferujące liczne promocje i rabaty, dostęp do gazetek produktowych oraz wydłużoną możliwość zwrotów przy zakupie artykułów przemysłowych - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Aleksandra Robaszkiewicz, Communications Manager Lidl Polska.

- Za sprawą e-paragonów klienci mogą kontrolować swoje wydatki i nie potrzebują kolekcjonować ich papierowych wersji. Te i inne funkcjonalności oferowane przez Lidl Plus sprawiły, że liczba zarejestrowanych użytkowników przekroczyła 2 mln oraz aplikacja znalazła się na 17. miejscu listy TOP20 aplikacji, z których korzysta najwięcej internautów na urządzeniach mobilnych. Warto także dodać, że zarejestrowani użytkownicy aplikacji mają możliwość logowania do konta bez osobnej rejestracji, z wykorzystaniem tych samych danych i dokonania zakupów artykułów przemysłowych w internetowym sklepie Lidla - tłumaczy.

Podkreśla, że pierwsza część roku jest również istotna dla firmy Lidl Polska z uwagi na rozwój sieci. - W pierwszym półroczu sieć sklepów Lidl powiększyła się o kolejne obiekty. Kolejną inwestycję sieci stanowi 11. Centrum Dystrybucyjne Lidl Polska w Stargardzie, które będzie jednym z najnowocześniejszych obiektów tego typu w portfolio Lidl w Europie. To częściowo dwukondygnacyjny magazyn modularny, na który składa się parter o powierzchni 44 tys. mkw. oraz piętro o powierzchni 14 tys. mkw. Wiecha wieńcząca osiągnięcia najwyższego punktu konstrukcyjnego odbyła się 11 czerwca - informuje Aleksandra Robaszkiewicz.

- Podkreślamy również, że współpraca z dostawcami z Polski stanowi dla nas priorytet. Dzięki wspólnym działaniom dostawcy tworzą nowe miejsca pracy, pewnie podchodzą do planowania przyszłości i rozwijają nowe linie produkcyjne. Skala zamówień i możliwość zaplanowania jej zwiększania w kolejnych latach to korzyść dla nas i dla naszych dostawców. Wspólnie rozwijamy biznes, poszerzamy asortyment i doskonalimy jakość oferowanych produktów - dodaje.

więcej informacji:

Lidl RSS ALERT    /    handel RSS ALERT    /    Aleksandra Robaszkiewicz RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 195.116.116.99
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.