Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Lidl w ścisłej czołówce firm, które wydają najwięcej na reklamę

  • dlahandlu.pl
  • Autor: dlahandlu.pl
  • Data: 23-11-2012, 13:31

Według danych firmy badawczej Nielsen, w okresie 12 - 18 listopada, sieć Lidl wydała na reklamę w telewizji 4 085 808 zł i po raz kolejny z rzędu znalazła się w zestawieniu TOP 10 marek z największymi wydatkami reklamowymi.

Tydzień wcześniej sieć wydała na ten cel 4 654 282 zł, a dwa tygodnie wcześniej - 4 978 344 zł. Wydatki są podawane według oficjalnych cenników stacji TV.

W ostatnim tygodniu łącznie na reklamę żywności w telewizji wydano 72 665 187 zł.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 346) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH