Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Lidl w tydzień wydaje na reklamę 5,2 mln zł

  • Autor: dlahandlu.pl
  • Data: 08-08-2013, 14:56

Według raportu firmy Nielsen za okres 29.07 - 04.08 marka Lidl zajęła 1. miejsce w zestawieniu TOP10 marek z największymi wydatkami na reklamę telewizyjną.

Według oficjalnych cenników stacji TV, sieć przeznaczyła na ten cel aż 5 228 030 zł. Biedronka, która znalazła się na 7. miejscu wydała 3 341 700 zł.

Przypomnijmy, z danych Kantar Media przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że cennikowe wydatki reklamowe Lidla od stycznia do czerwca br. wzrosły o 42,1 proc. (to wzrost o 50,7 mln zł w stosunku do analogicznego okresu 2012 r.).

Od dłuższego czasu jedynymi sieciami handlowymi pojawiającymi się w zestawieniu Nielsena są dyskonty - Lidl i Biedronka.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 529) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH