Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Lidl w tydzień wydał na reklamę 4,8 mln zł, Biedronka - 4,3 mln zł

  • Autor: press.pl/pr
  • Data: 31-10-2013, 09:55

Lidl ponownie znalazł się w zestawieniu TOP10 marek z największymi wydatkami na reklamę telewizyjną. Według raportu firmy Nielsen za okres 21-27 października sieć wydała na ten cel 4 817 070 zł, co dało jej 7 miejsce w zestawieniu. Tuż za Lidlem uplasowała się Biedronka z wydatkami rzędu 4 385 819 zł.

Jak podaje portal press.pl, reklamowy budżet Lidla wzrósł o 58,5 mln zł (czyli o 28,7 proc.) w stosunku do ubiegłego roku. Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 643) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH