Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Lidl wciąż jednym z liderów w wydatkach na reklamę

  • dlahandlu.pl
  • Autor: dlahandlu.pl
  • Data: 06-12-2013, 10:58

Według danych firmy Nielsen za okres 25 listopada - 1 grudnia sieć Lidl wydała na reklamę telewizyjną 8,8 mln zł, a Rossmann 5,4 mln zł. Wydatki podano według oficjalnych cenników reklamowych.

Sieć Rossmann pojawiła się w zestawieniu marek z największymi wydatkami pierwszy raz od dłuższego czasu. Natomiast Lidl pojawia się prawie w każdym zestawieniu - za okres 18-24 listopada sieć na swoją świąteczną reklamę przeznaczyła aż 7,2 mln zł.

Na reklamę żywności wydano w badanym okresie łącznie 87,1 mln zł.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (19 865) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH