Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Lidl wciąż stawia na akcje tematyczne. Kolejna to Tydzień Zdrowia

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 24-03-2016, 12:27
Lidl wciąż stawia na akcje tematyczne. Kolejna to Tydzień Zdrowia
Lidl wciąż stawia na akcje tematyczne. Kolejna to Tydzień Zdrowia. Fot. shutterstock

Oprócz tygodni tematycznych związanych z kuchniami poszczególnych regionów świata, Lidl organizuje tygodnie zdrowia. Obecnie firma rozpoczyna kolejny Tydzień Zdrowia, promując tym samym ofertę rowerów oraz zdrowych i lekkich produktów spożywczych.

Od wtorku 29 marca we wszystkich sklepach Lidl rozpoczyna się Tydzień Zdrowia. Sieć przygotowała dla klientów zdrowe i lekkie produkty spożywcze, takie jak serek wiejski, wędzony łosoś, suszona żurawina, mleko bez laktozy, bezglutenowe parówki, batony musli i bio jogurty oraz oraz rowery i akcesoria rowerowe, takie jak kaski, torby rowerowe oraz kurtki wodoodporne i wiatroszczelne.

Jest to już druga akcja tego rodzaju w tym roku. Pierwsza odbyła się w styczniu pod hasłem „Bądź w formie“ i również dotyczyła asortymentu non food (sprzęt fitness) oraz food (lekkie przekąski i zdrowa żywność).

Sieć Lidl jako pierwsza w Polsce wprowadziła cykliczne tygodnie tematyczne i od 9 lat je kontynuuje. 

– Pierwszą z nich był Tydzień Kuchni Meksykańskiej w 2007 r., który spotkał się z dużym zainteresowaniem naszych klientów, dlatego postanowiliśmy kontynuować oraz rozwijać ten koncept. W 2007 r. zrealizowaliśmy 15 akcji tematycznych, natomiast w 2015 r. przeprowadziliśmy aż 56 tego typu akcji. W 2016 r. prowadzimy równie intensywne działania – mówi dla serwisu portalspozywczy.pl Anna Biskup, PR Manager, Lidl Polska.

Według ekspertów akcje tematyczne przyczyniają się do zwiększenia sprzedaży, ponieważ Polacy lubią "polować" na okazję.

– Tygodnie tematyczne służą do generowania dodatkowego ruchu w sklepie, zwiększania jednorazowego koszyka zakupowego. My Polacy z natury jesteśmy łowcami okazji, dlatego chętnie polujemy na produkty, które mogą zaraz zniknąć, które może wykupić nasz przysłowiowy sąsiad, u którego trawa jest zawsze bardziej zielona. Z punktu widzenia sieci taka postawa pozwala stymulować impulsowe dokładanie produktów do koszyka. A na takim koszyku marże są dużo lepsze niż na produktach regularnych – mówi dla serwisu portalspozywczy.pl Radosław Kaczmarek, Strategy Consultant & Partner w agencji strategicznej Melting Pot. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 508) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.