REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Lidl wciąż stawia na akcje tematyczne. Kolejna to Tydzień Zdrowia

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 24-03-2016, 12:27
Lidl wciąż stawia na akcje tematyczne. Kolejna to Tydzień Zdrowia
Lidl wciąż stawia na akcje tematyczne. Kolejna to Tydzień Zdrowia. Fot. shutterstock

Oprócz tygodni tematycznych związanych z kuchniami poszczególnych regionów świata, Lidl organizuje tygodnie zdrowia. Obecnie firma rozpoczyna kolejny Tydzień Zdrowia, promując tym samym ofertę rowerów oraz zdrowych i lekkich produktów spożywczych.

REKLAMA

Od wtorku 29 marca we wszystkich sklepach Lidl rozpoczyna się Tydzień Zdrowia. Sieć przygotowała dla klientów zdrowe i lekkie produkty spożywcze, takie jak serek wiejski, wędzony łosoś, suszona żurawina, mleko bez laktozy, bezglutenowe parówki, batony musli i bio jogurty oraz oraz rowery i akcesoria rowerowe, takie jak kaski, torby rowerowe oraz kurtki wodoodporne i wiatroszczelne.

Jest to już druga akcja tego rodzaju w tym roku. Pierwsza odbyła się w styczniu pod hasłem „Bądź w formie“ i również dotyczyła asortymentu non food (sprzęt fitness) oraz food (lekkie przekąski i zdrowa żywność).

Sieć Lidl jako pierwsza w Polsce wprowadziła cykliczne tygodnie tematyczne i od 9 lat je kontynuuje. 

– Pierwszą z nich był Tydzień Kuchni Meksykańskiej w 2007 r., który spotkał się z dużym zainteresowaniem naszych klientów, dlatego postanowiliśmy kontynuować oraz rozwijać ten koncept. W 2007 r. zrealizowaliśmy 15 akcji tematycznych, natomiast w 2015 r. przeprowadziliśmy aż 56 tego typu akcji. W 2016 r. prowadzimy równie intensywne działania – mówi dla serwisu portalspozywczy.pl Anna Biskup, PR Manager, Lidl Polska.

Według ekspertów akcje tematyczne przyczyniają się do zwiększenia sprzedaży, ponieważ Polacy lubią "polować" na okazję.

– Tygodnie tematyczne służą do generowania dodatkowego ruchu w sklepie, zwiększania jednorazowego koszyka zakupowego. My Polacy z natury jesteśmy łowcami okazji, dlatego chętnie polujemy na produkty, które mogą zaraz zniknąć, które może wykupić nasz przysłowiowy sąsiad, u którego trawa jest zawsze bardziej zielona. Z punktu widzenia sieci taka postawa pozwala stymulować impulsowe dokładanie produktów do koszyka. A na takim koszyku marże są dużo lepsze niż na produktach regularnych – mówi dla serwisu portalspozywczy.pl Radosław Kaczmarek, Strategy Consultant & Partner w agencji strategicznej Melting Pot. 

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (26 318) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 732 710)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH