Lidl wciąż stawia na akcje tematyczne. Kolejna to Tydzień Zdrowia

Oprócz tygodni tematycznych związanych z kuchniami poszczególnych regionów świata, Lidl organizuje tygodnie zdrowia. Obecnie firma rozpoczyna kolejny Tydzień Zdrowia, promując tym samym ofertę rowerów oraz zdrowych i lekkich produktów spożywczych.
Od wtorku 29 marca we wszystkich sklepach Lidl rozpoczyna się Tydzień Zdrowia. Sieć przygotowała dla klientów zdrowe i lekkie produkty spożywcze, takie jak serek wiejski, wędzony łosoś, suszona żurawina, mleko bez laktozy, bezglutenowe parówki, batony musli i bio jogurty oraz oraz rowery i akcesoria rowerowe, takie jak kaski, torby rowerowe oraz kurtki wodoodporne i wiatroszczelne.
Jest to już druga akcja tego rodzaju w tym roku. Pierwsza odbyła się w styczniu pod hasłem „Bądź w formie“ i również dotyczyła asortymentu non food (sprzęt fitness) oraz food (lekkie przekąski i zdrowa żywność).
Sieć Lidl jako pierwsza w Polsce wprowadziła cykliczne tygodnie tematyczne i od 9 lat je kontynuuje.
– Pierwszą z nich był Tydzień Kuchni Meksykańskiej w 2007 r., który spotkał się z dużym zainteresowaniem naszych klientów, dlatego postanowiliśmy kontynuować oraz rozwijać ten koncept. W 2007 r. zrealizowaliśmy 15 akcji tematycznych, natomiast w 2015 r. przeprowadziliśmy aż 56 tego typu akcji. W 2016 r. prowadzimy równie intensywne działania – mówi dla serwisu portalspozywczy.pl Anna Biskup, PR Manager, Lidl Polska.
Według ekspertów akcje tematyczne przyczyniają się do zwiększenia sprzedaży, ponieważ Polacy lubią "polować" na okazję.
– Tygodnie tematyczne służą do generowania dodatkowego ruchu w sklepie, zwiększania jednorazowego koszyka zakupowego. My Polacy z natury jesteśmy łowcami okazji, dlatego chętnie polujemy na produkty, które mogą zaraz zniknąć, które może wykupić nasz przysłowiowy sąsiad, u którego trawa jest zawsze bardziej zielona. Z punktu widzenia sieci taka postawa pozwala stymulować impulsowe dokładanie produktów do koszyka. A na takim koszyku marże są dużo lepsze niż na produktach regularnych – mówi dla serwisu portalspozywczy.pl Radosław Kaczmarek, Strategy Consultant & Partner w agencji strategicznej Melting Pot.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
KOMENTARZE
Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!