Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Lidl widzi duży potencjał w sprzedaży win

  • Autor: pr
  • Data: 23-10-2012, 19:18
Lidl widzi duży potencjał w sprzedaży win
Sieć Lidl chce wykorzystać rosnącą popularność wina wśród polskich konsumentów. Po wysokojakościowych winach francuskich, które zadebiutowały w Lidlu 1 października, niemiecki dyskonter wprowadza do oferty wina włoskie i hiszpańskie.

W Polsce sprzedaż win będzie systematycznie rosnąć. Prognozy Euromonitor International na temat rynku wina w Polsce wskazują, że w ciągu zaledwie czterech lat możemy liczyć na ponad 30 proc. wzrost sprzedaży klasycznych win gronowych, która w 2016 roku ma osiągnąć około 131 mln litrów.

Sieć Lidl chce wykorzystać rosnącą popularność wina wśród polskich konsumentów. Po wysokojakościowych winach francuskich, które zadebiutowały w Lidlu 1 października, niemiecki dyskonter wprowadza do oferty wina włoskie i hiszpańskie, z przewagą tych pierwszych. W poniedziałek, 22 października, w sklepach całej sieci pojawi się 16 rodzajów win z Półwyspu Apenińskiego oraz Iberyjskiego.

- Wprowadzenie oferty win francuskich w całości zostało bardzo dobrze odebrane przez klientów. Również wyniki sprzedażowe odpowiadają naszym oczekiwaniom, jeśli chodzi o tę grupę produktową. Wszystko to jest odzwierciedleniem trendu rynkowego i rosnącej kultury picia wina w Polsce i potwierdza słuszność naszych działań - mówi Anna Biskup, PR Manager Lidl Polska.

Lidl deklaruje, że w dalszym ciągu chce rozwijać ofertę win w ramach akcji tematycznych i w ten sposób zwiększać swój udział rynkowy w sprzedaży win w Polsce. W sondzie zorganizowanej przez portal gazeta.pl aż 39 proc. uczestników odpowiedziało, że bardzo często kupuje wina w dyskontach, a dodatkowe 34 proc. przyznało, że kupuje wino w dyskontach jeśli te oferują dobre wino za małą cenę.

Kolejna ofensywa Lidla dotyczy win włoskich i hiszpańskich które, jak wynika z badania przeprowadzonego przez TNS Polska na zlecenie Lidl Polska, cieszą się dużą popularnością wśród Polaków i są przez nas uznawane za jedne z najlepszych, tuż po winach francuskich.

W skład oferty win włoskich i hiszpańskich, która już niebawem pojawi się w sklepach sieci Lidl, wchodzi 16 rodzajów win. W większości będą to wytrawne wina czerwone, ale także wina białe i słodkie.

Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalności na terenie całej Europy. Obecnie w wielu krajach Europy działa ok. 9000 sklepów tej marki, a w Polsce jest ich ok. 440.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (25 950) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 269)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH