Lidl wprowadza na półki kolejne wina
Przed nadchodzącymi świętami w sklepach sieci Lidl pojawi się kilkanaście, nowych rodzajów win z Francji, Włoch i Hiszpanii.
Szacuje się, że co druga butelka wina sprzedawana jest w dyskontach, dlatego też Lidl chce łączyć sprzedaż wina z podstawową edukacją konsumentów Wszystkie propozycje win zostaną opisane w przygotowanym przez Lidla katalogu, dostępnym dla klientów sieci.
Z badań przeprowadzonych na zlecenie Lidl Polska wynika, że 45 proc. Polaków pija wino okazjonalnie a zaledwie 41 proc. osób, którzy wybierają wino ma podstawową wiedzę na temat sposobu w jaki należy je serwować, aby wydobyć najlepszy smak i aromat. Znajomość podstawowych zasad ogranicza się zwykle do reguł dotyczących doboru kieliszków i temperatury trunku oraz poziomu jego schłodzenia.
Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalności na terenie całej Europy. Obecnie w wielu krajach Europy działa ok. 9000 sklepów pod tym szyldem, w Polsce Lidl ma ponad 450 placówek.

KOMENTARZE
Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!