Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Lidl wprowadza nowe rozwiązania w sklepach i nowy asortyment

  • Autor: Wiadomości Handlowe
  • Data: 04-07-2013, 12:15
Lidl wprowadza nowe rozwiązania w sklepach i nowy asortyment
Do końca br. Lidl planuje uruchomić w Polsce około 40 dyskontów

Coraz mocniej rozpychający się na polskim rynku Lidl wprowadza do sklepów nowe rozwiązania architektoniczne oraz optymalizuje półki. Oferta ma być bardziej dopasowana do potrzeb wymagających klientów - informuje serwis Wiadomości Handlowe.

Jak podają Wiadomości Handlowe, do końca br. niemiecki detalista planuje uruchomić w Polsce około 40 dyskontów. Podobne tempo inwestycji ma się utrzymać w kolejnych latach. Strategia Lidla zakłada dalszy rozwój na terenie całego kraju, ale z wyłączeniem mniejszych miejscowości, od których nie stroni największy rywal - Biedronka.

W tym roku Lidl wzbogaci się w Polsce o kilka sklepów wykonanych według nowej koncepcji. Zmiany architektoniczne mają być widoczne zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz dyskontów. Do końca br. Lidl powinien mieć około 15 sklepów o nowej bryle architektonicznej. Jej istotny element stanowi jednospadowy dach oraz fasadowy system okien na przedniej ścianie, który ma zwiększyć poziom naturalnego oświetlenia wewnątrz placówki.

Lidl wdraża również nowe rozwiązania dla świeżej żywności. Centrala intensywnie poszukuje w Europie (m.in. w Hiszpanii) producentów rolnych zdolnych zapewnić ciągłość i bezpośredniość dostaw. Byłoby to korzystne także w kontekście planowanego poszerzania w Polsce oferty owoców i warzyw oraz rozbudowy półki ekologicznej, która nadal pozostawia wiele do życzenia - czytamy w Wiadomościach Handlowych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE: (3)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • rolnik 10-07-2013, 14:50:
Świetnie w Lidl moim zdaniem jest ok. 60-80% produktów zagranicznych i nadal nie szukają w kraju dostawców, dlatego moja noga w tej sieci nie postanie!!!
  • Jakub 05-07-2013, 13:06:
Nie podzielam entuzjazmu, przedmówczyni. Trzeba czytać ze zrozumieniem, a ja rozumiem, że wg. Lidla, Polska ma konsumować, a Hiszpania produkować i zamiast lokalnych warzyw, także tych ekologicznych, mamy zajadać się hiszpańskimi ziemniakami, marchewką, włoskimi jabłkami, niemieckimi serami, podczas gdy Europa ma, od czasu do czasu, pić nasze, marnej jakości napoje czy soki, wzglednie twarogi. Cała koncepcja tej sieci opiera się na wielkim łańcuchu dostaw, gdzie Niemcy i ich partnerzy na południu oraz zachodnie produkują, wschód Europy/UE, konsumuje i to za wyższą cenę. Sprawdzam oferty Lidla w róznych krajach i do dzisiaj nie rozumiem, dlaczego ceny na Słowacji są wyższe niż w Irlandii, chociaż dotyczą produktów niemieckich czy włoskich.
  • Agata 05-07-2013, 09:14:
Niech się rozwijają na nasza korzyść :-)

Zobacz wszystkie komentarze (3)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 334) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH