Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

Lidl wprowadza nowe rozwiązania w sklepach i nowy asortyment

Coraz mocniej rozpychający się na polskim rynku Lidl wprowadza do sklepów nowe rozwiązania architektoniczne oraz optymalizuje półki. Oferta ma być bardziej dopasowana do potrzeb wymagających klientów - informuje serwis Wiadomości Handlowe.

Lidl wprowadza nowe rozwiązania w sklepach i nowy asortyment
Do końca br. Lidl planuje uruchomić w Polsce około 40 dyskontów

Jak podają Wiadomości Handlowe, do końca br. niemiecki detalista planuje uruchomić w Polsce około 40 dyskontów. Podobne tempo inwestycji ma się utrzymać w kolejnych latach. Strategia Lidla zakłada dalszy rozwój na terenie całego kraju, ale z wyłączeniem mniejszych miejscowości, od których nie stroni największy rywal - Biedronka.

W tym roku Lidl wzbogaci się w Polsce o kilka sklepów wykonanych według nowej koncepcji. Zmiany architektoniczne mają być widoczne zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz dyskontów. Do końca br. Lidl powinien mieć około 15 sklepów o nowej bryle architektonicznej. Jej istotny element stanowi jednospadowy dach oraz fasadowy system okien na przedniej ścianie, który ma zwiększyć poziom naturalnego oświetlenia wewnątrz placówki.

Lidl wdraża również nowe rozwiązania dla świeżej żywności. Centrala intensywnie poszukuje w Europie (m.in. w Hiszpanii) producentów rolnych zdolnych zapewnić ciągłość i bezpośredniość dostaw. Byłoby to korzystne także w kontekście planowanego poszerzania w Polsce oferty owoców i warzyw oraz rozbudowy półki ekologicznej, która nadal pozostawia wiele do życzenia - czytamy w Wiadomościach Handlowych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Lidl RSS ALERT    /    dyskonty RSS ALERT

KOMENTARZE (3)

  • Agata 2013-07-05 09:14:17
    Niech się rozwijają na nasza korzyść :-)
  • Jakub 2013-07-05 13:06:20
    Nie podzielam entuzjazmu, przedmówczyni. Trzeba czytać ze zrozumieniem, a ja rozumiem, że wg. Lidla, Polska ma konsumować, a Hiszpania produkować i zamiast lokalnych warzyw, także tych ekologicznych, mamy zajadać się hiszpańskimi ziemniakami, marchewką, włoskimi jabłkami, niemieckimi serami, podczas gdy Europa ma, od czasu do czasu, pić nasze, marnej jakości napoje czy soki, wzglednie twarogi. Cała koncepcja tej sieci opiera się na wielkim łańcuchu dostaw, gdzie Niemcy i ich partnerzy na południu oraz zachodnie produkują, wschód Europy/UE, konsumuje i to za wyższą cenę. Sprawdzam oferty Lidla w róznych krajach i do dzisiaj nie rozumiem, dlaczego ceny na Słowacji są wyższe niż w Irlandii, chociaż dotyczą produktów niemieckich czy włoskich.
  • rolnik 2013-07-10 14:50:38
    Świetnie w Lidl moim zdaniem jest ok. 60-80% produktów zagranicznych i nadal nie szukają w kraju dostawców, dlatego moja noga w tej sieci nie postanie!!!

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 52.55.186.225
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.