Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Lidl wspiera przedświąteczną sprzedaż: 7,2 mln zł na reklamy w TV

  • dlahandlu.pl
  • Autor: www.dlahandlu.pl
  • Data: 28-11-2013, 12:44

Lidl z tygodnia na tydzień zwiększa swoją obecność w reklamach telewizyjnych. Według danych firmy Nielsen za okres 18-24 listopada sieć na swoją świąteczną reklamę przeznaczyła aż 7,2 mln zł. Tydzień temu było to 6,6 mln zł.

Jak już pisaliśmy, sieć wspiera również przedświąteczną sprzedaż poprzez wydanie własnej książki kucharskiej "Pascal kontra Okrasa". Książka jest podsumowaniem dotychczasowej współpracy kucharzy z siecią. Publikacja zawiera 104 przepisy, które były prezentowane przez rok w ramach kampanii promocyjnej sieci Lidl. Publikacji nie będzie można kupić, będzie przekazywana klientom w sklepach Lidl za dokonanie zakupów jednorazowo za 300 zł lub 6 zakupów za 50 zł każdorazowo.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 715) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH