Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Lidl wydaje na nową reklamę z Okrasą i Ładochą ponad 8 mln zł tygodniowo

  • dlahandlu.pl
  • Autor: dlahandlu.pl
  • Data: 27-02-2017, 11:27

Lidl wraz ze startem nowej kampanii reklamowej zwiększył wydatki na reklamę telewizyjną. Według danych firmy Nielsen za okres 13-19 lutego sieć przeznaczyła na ten cel aż 8 451 665 zł i znalazła się na pierwszym miejscu wśród TOP 10 brandów z największymi wydatkami. Dla porównania Biedronka znalazła się na 5 miejscu z wydatkami rzędu 4 593 585 zł - informuje dlahandlu.pl.

Tydzień wcześniej, to marka Biedronka była na pierwszym miejscu zestawienia wydając na reklamę 6 696 328 zł, a Lidl na 4. z wydatkami rzędu 4 707 000 zł.

Przypomnijmy, z początkiem lutego 2017 roku Lidl zakończył kampanię reklamową „Dorota, Karol i goście” a rozpoczął nową akcję pod hasłem „Tradycyjnie czy nowocześnie”. Twarzami kampanii zostali kucharz Karol Okrasa i blogerka Daria Ładocha.

Czytaj na dlahandlu.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 346) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH